Pages

Friday 11 November 2011

Segmen Simple : Nasz Ajak Baca Post Pertama Saya

Klik banner atas ni untuk join (",)

Assalammualaikum W.B.T

Selamat Pagi semua...!!

Rasanya ini kali pertama aku join segmen Nasz. Segmen-segmen yg sebelum ni bukanlah tak nak join. Tapi, masa yg kadang-kadang tidak mengizinkan.

Segmen ni memang tersangat simple. Tentang post pertama aku. Haa, untuk sesiapa yg masih belum baca post pertama aku untuk blog ni, hari ni la peluangnya korang nak baca. FAMILY. Itulah topik pertama yg terlintas dalam kepala otak aku masa mula-mula aku nak rasmikan penulisan aku dalam blog ni.

Family atau keluarga. Semua orang ada keluarga kan. Ada mak, ayah, abang, kakak dan adik-adik. Yg berbezanya adalah hubungan kekeluargaan tu. Bagi aku, dalam situasi apa pun...family come first. Jadi, sebab tu aku memilih untuk menulis tentang keluarga aku sebelum aku mengorak langkah menulis isu-isu lain pula.


Sesiapa yg 'berkenalan' dengan family aku, boleh la klik link kat atas ni ye (",)

Siap!!

5 comments:

Unknown said...

errrr queen nk p terjah jap...

Ce'gu JAERA said...

izinkan saya nak berkenal2an dengan famili Dylla.. heeee

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : silakan (",)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : u are permitted...hehehe

Dylla Abas said...

@NasZ : welcome :)