Pages

Tuesday 8 November 2011

Cinta Dan Kasih

Sayang,

Aku tinggalkanmu bukan kerana tiada lagi rasa cinta dalam hati
Tapi kerana aku takut rasa cinta itu akan melebihi rasa cinta terhadap Yang Maha Esa

Sayang,

Aku pergi jauh dari sisimu bukan kerana tiada lagi rasa kasih dalam diri
Tapi kerana aku takut rasa kasih itu tidak setanding kasih dan sayang dari-Nya

Sayang,

Ketahuilah olehmu, cinta dan kasihku ini tiada akhirnya
Namun aku lebih dambakan cinta dan kasih sayang-Nya yg tidak berpenghujung
Izinkan aku pergi jika ini bisa membahagiakan kita berdua
Andai ditakdirkan ada jodoh antara kita...
Aku pasti kita akan bertemu kembali
Dengan perasaan yg lebih ikhlas....hanya kerana-Nya

Google


p/s : adesssss....jiwang siot!!!






6 comments:

Ce'gu JAERA said...

cinta Ilahi, cinta segala2 nya..... selamat bercinta Dylla (",)

Unknown said...

huhuhu mmg jiwang tp penuh makna... :)

3no gr33ny said...

ada pape x disebalik calitan rasa ni ek??

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : besar sungguh dugaan untuk merasa cinta sepenuhnya terhadap Yang Maha Esa tu...tapi,sy tak akan mengalah :)

selamat bercinta untuk cikgu juga (",)

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : inilah akibatnya bila dalam fikiran ni macam-macam benda yg nak difikirkan :)

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : hmmm..ntah, ada apa-apa ke ye..? hehehe