Pages

Tuesday 29 November 2011

Minta Tolong Semua!!!

Assalammualaikum W.B.T...

Nak minta tolong dengan para blogger sekalian. Sesiapa yang ada add aku dalam senarai korang, boleh tak tolong bagitau kat aku apa puncanya aku punya entri yg dah di'update' tak keluar dalam latest updated entri..??

Google

Kalau korang pergi kat DASHBOARD korang kan..korang ada nampak tak aku punya entri yg updated ni..? Tadi, masa aku BW, sempatlah aku tengok-tengok kat blog yg dah masukkan aku dalam bloglist diorang. Sekali mata aku terpandang kat sesuatu yg amat menarik perhatian : when dyLLa met keyb0ard - MUNAFIK - 1 week ago..!! Hah..?? entri tu dah lama kot. Tapi, entri tu yg ada dalam senarai latest entri. Sedihnya, patutlah bilangan pembaca semakin tak ramai sejak akhir-akhir ni =(

Kenapa jadi macam ni..?? Ada sesiapa yg tahu..??

10 comments:

Ce'gu JAERA said...

Dylla, memang macam tu.. Saya pun selalu terkena. Saya pun tak tahu apa puncanya.. Kalau kat dashboard memang updated...

Tapi bila buka kat blog kawan2 yang letak kita dalam bloglist, macam tak update plak... ada yang entri 3 hari lalu padahal kita baru ja update...

Bukan dyla ja kena... apa pun cuba tanya kat blogger2 Otai yang lebih berpengalaman..

MizzTina said...

MK pun penah kena.. xtau psl apa.. huhu

Kancil 8349 said...

santri pun pernah kena macam nie...bahaya juga nie...tapi kancil belum pernah lagi terkena...

Eera Shera said...

em x tau la pasal ape ek..tak penah kena lg..nnt ok la kot

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : sampai sekarang pun cikgu masih ada masalah macam ni juga ke..??

Dylla Abas said...

@mizzkechique : ye ke..?? so benda ni biasa la ek..?? 1st time kena..so kecoh la sikit..huhu :p

Dylla Abas said...

@Kancil 8349 : tulah..tapi tak tahu nak buat macam mana :(

Dylla Abas said...

@Eera Shera : harap-harapnya ok la nnt ni..hmmm :)

Ce'gu JAERA said...

iya dylla.. sometimes kena macam tu

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : alhamdulillah...sekarang dah ok :)

terima kasih pada semua yg concern (",)