Pages

Monday 14 November 2011

Pengumuman Yg Tak Berapa Penting

Google

Adoi...tak penting tapi masih nak umumkan! Hehehe..sebenarnya takde la apa-apa sangat pun. Cuma nak beritahu kat kawan-kawan blogger semua, aku nak post entri baru yg merupakan Novel Bersiri yg dah aku tulis sejak aku mula buat blog ni.

Aku dah asingkan novel-novel bersiri tu kat blog aku yg lagi satu. Tapi, blog tu macam ala-ala sepi. Jadi, aku publish kat blog yg ini jelah ye. Kalau suka, sila la baca. Kalau tak suka takpe, takde paksaan (",)

p/s : tak berniat nak copy sesiapa...sebab-musabab utama aku buat blog ni ialah dengan niat untuk menulis novel bersiri sebenarnya, tapi dah lari tema sikit...harap maklum




10 comments:

3no gr33ny said...

bila habis exam nanti hamba nak tgk la novel bersiri tu

Rtp Farra Arisha said...

i'm eagerly waiting to read it ;)

Nasz said...

rajin tulis novel ek? bagus2. teruskan.

nini said...

wow...best...bila nak publish...=D

Ce'gu JAERA said...

wowww.. cayalah Dylla... tak sabar nak membaca nya.. tak sangka ya rakan saya ni pandai mengolah kisah dalam sebuah novel.. kalau ada saya teringin juga nak membelinya... ehehe

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : boleh je..bila2 masa nak baca pun boleh :)

Dylla Abas said...

@Rtp Farra Arisha : hehe...drop some comment also ye (",)

Dylla Abas said...

@NasZ : minat sejak sekolah menengah lagi..insyaAllah akan teruskan :)

Dylla Abas said...

@nini : hmm..dlm proses nak habiskan..insyaAllah ada rezeki dapatlah publish kot :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : belum publish kat mana2 lagi la cikgu..sy post kat sini dulu la ye..ada rezeki nanti sy hantar la kat mana2 publisher (",)