Pages

Tuesday 29 November 2011

Blog Closed...??

Assalammualaikum W.B.T

Rasanya masih sempat lagi kot nak ucapkan Selamat Tahun Baru Hijrah 1433 kepada kawan-kawan yg sudi mengunjung blog ni. Semoga tahun baru ini akan lebih diberkati oleh-Nya. Sama-samalah kita berusaha untuk menuju ke arah kebaikan dan kesejahteraan hidup.

Beberapa hari aku tak buka langsung blog ni. Apatah lagi nak lakukan aktiviti kegemaran...blogwalking!! Memang takde harapan ye. Cuti 3 hari, blog pun tutup selama 3 hari. Adesss...macam mana nak jadi blogger yg berjaya macam ni..?? Tak patut sungguh!

Cuti 3 hari ni aku habiskan masa di kampung je. Sempatlah bertemu dengan adik-beradik aku yg lain. Sempatlah bermain-main dengan 2 orang anak saudaraku yg sedang membesar dengan jayanya. Sempatlah mengait buah rambutan yg pokoknya tumbuh meriah di sekitar rumah di kampung. Sempatlah memetik buah manggis ** niat di hati nak panjat je pokok tu...tapi tak terserlah pula keayuan aku nanti..hahaha sempatlah menziarah makcik kesayangan aku di Tanjung Malim. Sempatlah berehat-rehat dan sekaligus me'nyah'kan demam dan selesema yg telah melanda diriku ini. Oh, banyak juga agenda aku dengan percutian selama 3 hari ni, kan..?? Hoho (",)

Adam n Azeem
Baiklah, disebabkan aku masih takde idea nak tulis apa dalam next entri nanti, jadi aku nak BW dulu. Rindu kat blog-blog yg dah lama tak dijengah. Sambil-sambil mencari idea ** bukan mencuri idea ek!! hehehe

p/s : bila idea ada, line internet lak cam siput...arghhh!!!

1 comment:

MizzTina said...

wahhh, best la kan blik kg..