Pages

Friday 7 October 2011

Termalu Sendiri

Hmm..cerita ni dah berlaku minggu lepas. Ya Allah, terperam lama sangat pula..hehehe

Balik dari main badminton suatu petang tu, aku dan budak rumah tiba-tiba terasa nak makan burger gerai. Burger kat gerai 'kakak' abang tu memang best. Cukup segala jenis perisa. Perbualan kat bawah ni sangat real okay. Sila baca dengan penuh perasaan (",)

'Kakak' abang : Nak order apa, dik?

Aku : Errr... (berfikir sambil garu-garu kepala)

'Kakak' abang : macam biasa ke..?

Aku : Err..tak nak la macam biasa tu. Hari ni saya nak hotdog letak sosej.. (menjawab dengan muka yg konfiden gile!!)

'Kakak' abang : Dik, hotdog memang la letak sosej. Kau nak hotdog apa sebenarnya ni..??

Aku : ????? (malu siot...!!!!! sepatutnya aku nak order hotdog letak cheese...hampeh betul...)


p/s : 'Kakak' abang tu bermaksud abang yg berusaha nak jadi kakak (",)

6 comments:

Ce'gu JAERA said...

ekekeke.. Hotdog letak sosej.. hahahaha..
biasalah tu tersasul bila nak order kan..
Dylla----> jom kita friendly lawan badminton. nak.. ehehehe

Dylla Abas said...

friendly match badminton..?? excited ni..jom (",)

Unknown said...

hotdog kan mmg sosej... hehehe lama dah x main badminton.. dah pancit kot! kihkihkih

MizzTina said...

sy pun malu..okbai

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : masa tu terlupa yg dlm hotdog tu dh sememangnya ada sosej..hehehe

Dylla Abas said...

@mizzkechique : hehehe (",)