Pages

Thursday 27 October 2011

Dia Yg Ke-99

Assalammualaikum W.B.T

Selamat pagi para BLOGger sekalian. Mesti ada di antara kita yg masih terkenang-kenang bantal peluk di rumah kan..? Maklumlah, semalam dah seharian bercuti. Kepada yg beragama Hindu, rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan Happy Deepavali (",)

Malam tadi aku sempat BW kejap. Tapi, sempat jadi silent reader jelah. Tak sempat nak komen apa-apa sebab mata tiba-tiba je rasa berat. Jadi, aku terasa macam tidur tu satu keperluan pula..hehe

Buka je dashboard, mata aku ternampak sesuatu yg menarik. Follower aku bertambah lagi. Walaupun tak la banyak sangat. SATU je...tapi, yg satu tulah menjadikan aku terasa nak menulis entri ni. Follower yg ke-99. Angka yg sangat kecil bagi BLOGger senior. Tapi, bagi aku, pertambahan follower walaupun hanya SATU, besar maknanya untuk aku terus menulis di sini.



Aku sempat terjah blog dia malam tadi. First impression aku masa buka blog dia, TENANG!! Walaupun tema biru hitam itu agak gelap, tapi bagi aku kombinasi dua warna tu buat aku rasa tenang. Sebab apa..?? Sebab aku suka tidur dalam keadaan gelap. Tenang je rasa. Takde gangguan. Agaknya sebab tulah aku rasa ngantuk masa BW malam tadi ** huh, alasan!!

Nama empunya Blog Masterpiece ni ialah Eera Shera. Orang Selangor je dia. Aku belum berkesempatan untuk baca entri-entri yg lepas. Tapi, entri yg dah aku baca agak menarik juga (",) Apa yg aku perasan, empunya blog ni rajin update. So, lepas ni aku memang akan jadi rajin untuk terjah blog dia la. Terima kasih sebab sudi follow blog saya...ngee :p ** dah follow balik..I'm ur 330th...

Kepada follower yg lain, terima kasih juga diucapkan sebab tanpa korang takde la angka yg ke-99 ni. Apa-apa pun, semuanya amat-amat aku hargai.

p/s : terus berjuang menjadi BLOGger yg lebih best..huhu (",)





5 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

tahniah...bertambah lagi kaum...hehehe...now nak gi terjah tmpt dia...hehehe

Eera Shera said...

ah kamu ni..malu la sy *blushing*

blog sy tu bukan ade pape pun..ntah apa2 ade la..haha

sgt terharu...tq2 T_T

follower ni penting gak..baru la tambah semangat kita nak menulis ye dak.. :)

Dylla Abas said...

@Si BuDaK KaChAk : silakan terjah :)

Dylla Abas said...

@Eera Shera : mana ada blog yg takde apa-apa kan..? walaupun dia menulis syok sendiri..tapi,tetap ada input yg kita boleh jadikan pengajaran.sharing is caring kan :)

Faz Abas said...

tahniah sb follower semakin hari semakin bertambah :) so, follower yg ke 99 tu dapat hadiah tak?

jemput singgah ke www.kisah-dan-kasih.blogspot.com