Pages

Monday 17 October 2011

Detik-detik terakhir aku di sini

Kesibukan di saat-saat terakhir aku berada di sini menyebabkan aku tak sempat nak update apa-apa entri termasuklah melakukan aktiviti yg paling digemari...BLOGWALKING!!

Adapun, tahap kesibukan ini telah melampaui batas-batas seorang pekerja yg perkhidmatannya tidak diperlukan lagi. Lalu, dengan hati yg teramat pilu bagai dihiris sembilu...Ya Allah, Dylla, apa yg kau merepek ni..??

Hehehe...sorry kawan-kawan. Tapi hari ni aku memang betul-betul busy. Nak siapkan outstanding yg aku rasa akan kekal jadi outstanding walaupun selepas setahun pemergian aku nanti. Banyak la pula hal nak kena settle ni!! Tekanan betul.

Detik-detik terakhir macam ni pun masih terpaksa menghadap komputer untuk menyiapkan kerja-kerja yg sepatutnya dah lama siap minggu lepas. Padan muka kau, Dylla!! Siapa suruh kau peram kerja tu lama-lama..?? Hehehe..peram lama sedap sikit kot. Macam ikan pekasam (",)

Okay la. Hari ni memang aku tak sempat nak BW. Aku pun dah letih. Mata dah tak mampu nak menatap skrin komputer ni lagi. Jadi, dengan rasa yg amat bersalah, aku minta diri untuk balik berehat ye. Esok, mesti aku terjah blog korang semua!!

p/s : menaip dengan kelajuan 189km/jam...huhu :p

12 comments:

Zul fattah said...

xpe kak.. take ur time.. selesaikan kerja dulu..

Ce'gu JAERA said...

ahahahaha.. 189 km/j menaip tu... kang kena speed trap.. ekekeke..

Takpa dylla, take your time yaa... rest2.. owez be happy

Nilam suhana said...

huhuhu... ambil masa k... x pa slow2.. jaga kesihatan k.. itu yang penting..:)

Ezad Skytech said...

hee...selesaikan mana yang penting dulu..:)

Si BuDaK KaChAk said...

take ur time...jgn laju2 sgt...kang kene speed trap...tak psl2 ade posman anta gmba kt umeh...hehehe

Unknown said...

HUHUHU laju betul taip tu.. sama lah kita bz.. tp Queen tetap curi2 masa gak... hehehehe sambil buat keja sambil BW.. bole ka? haiyaaaa.. janji kerjaku siap!

Dylla Abas said...

@Zul Fattah : kerja kat ofis lama dah siap pun. eh,siap ke..?? hehehe :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : saya dah check saman, rasa macam takde kena speed-trpa tu..hahaha

Dylla Abas said...

@PeRmAtA bIrU : insyaAllah..kesihatan ni mesti kena jaga :)

Dylla Abas said...

@Ezad Skytech : yg penting dah settle...yes!!

Dylla Abas said...

@Si BuDaK KaChAk : owh..sy t'selamat dari saman speed trap tu :p

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : kat tempat lama memang boleh buat macam tu Queen.ni kat tempat baru kena survey dulu.kalau bos sporting,boleh la buat macam tu lagi..hehehe