Pages

Monday 31 October 2011

Kenduri Kahwin Lagi!

Balik kampung hujung minggu lepas (semalam je...hehe) aku terpaksa menghadiri satu kenduri kahwin, setelah diajak berkali-kali oleh emak. Adess...leceh betul! Sekarang ni ada rasa tak suka nak menghadiri majlis-majlis kahwin macam ni. Tak tahu la kenapa...hahaha

Tapi, mengenangkan pengantin perempuan tu adalah kakak kepada teman baik adik aku, jadi aku pun pergi la juga. Memeriahkan majlis kata orang. Tapi, aku tak menyesal pergi, bila menu yg disediakan ada hidangan Laksa...my fave!! ** tambah dua kali..tak malu..ngee :p
Bertemakan silver gold, pasangan pengantin kelihatan sangat berseri-seri ketika bersanding di atas pelamin. Itu je yg aku boleh komen. Sebab..?? Lepas makan, tunggu pengantin sampai, aku terus balik. Huhu...tak nak la lama-lama sangat. Kang ada yg teringin nak kahwin kang, susah lak (",)

Pasangan pengantin
My mom and my lil sis
My lil sis with her bestfren - Qila
p/s : Gambar aku..?? Takde. Sebab aku yg jadi photographer hari tu (",)





9 comments:

MizzTina said...

santeknye pelamin...

PinKy MoMMa said...

nak lebih kurang sama muka dylla ngan adik rasanyer ;)

kiteorg muka adik bradik memang berbeza..almaklum sorang bulan terang...sorang lagi bulan gelap hahaha

Ce'gu JAERA said...

bagi saya Dylla lagi comel ehehehe.... saya pun kadang2 suka menghadiri majlis perkahwinan ni.. cuma satu masalah je.. nak cari parking mmg payah terutama yg tinggal di kampung2 ni.. huhu

Dylla Abas said...

@mizzkechique : santek kan..suka tengok :)

Dylla Abas said...

@PinKy MoMMa : tapi adik sy bulan terang..sy bulan gelap..huhu :p

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : oh, sy comel lagi ek..?? suka..suka..hehe :p

masalah parking memang masalah utama kalau nak attend kenduri kahwin.tu salah satu sebab juga kenapa malas nak pergi..

PinKy MoMMa said...

hahaha sama lar kiter ;p
gelap tu lagi limited hakhakhak tak nak kalah kan ngan adik weeee..

Dylla Abas said...

@PinKy MoMMa : gelap itu ekslusif..hoho :p

3no gr33ny said...

ada iras la wajah tuan hamba dengan adik tuan hamba..