Pages

Monday 31 October 2011

Berkaraoke di 1 Utama

Balik kampung bukan nak duduk rumah. Berjalan je kerjanya! Sebab tu tak puas rehat walaupun cuti 2 hari. Huhu..versi marah diri sendiri.

Errr...assalammualaikum BLOGgers!

Nak cerita pasal aktiviti melalak hari Sabtu yg lepas. Tujuan asal bawa adik keluar hanya sekadar nak mencari t-shirt untuk dia. Lepas tu, makin jauh, makin jauh...tiba-tiba dah sampai 1 Utama, Damansara. Tiba-tiba la sangat Dylla oii! ** padahal sengaja drive ke sana...hehehe

Sampai di Neway Karaoke tu hampir jam 5 petang. Bertolak dari rumah agak lambat, sebab menunggu adik balik dari tempat kenduri kahwin yg aku, emak dan dia attend sebelum ni. So, sampai sana terus book 1 bilik. Pakej yg kami ambil tu dapatlah 1 set makan + minum. Okay la. Bayar rm26++ je. Nasib baik adik bawa student card. Dapatlah dia student price rm15++

Masuk-masuk je, terus aku pilih lagu. Haruslah aku pilih lagu Bukan Cinta Biasa (nyanyian asal Dato' Siti Nurhaliza) lagu wajib aku kalau berkaraoke ye kawan-kawan! Dari satu lagu ke satu lagi kami melalak. Berdua je. So, tak kisahlah kau sumbang ke, aku lari pitching ke...kami je yg tahu..haha

Ekin - pura2 nyanyi sebagai pose gedik..huhu :p

Aku yg terlebih sengih (",)

Daughters of Abas!!

Paling tak boleh tahan ialah lagu penutup kami. Adik aku yg sengal itu telah memilih lagu Pergi Tak Kembali (nyanyian asal Kumpulan Rabbani) Apa punya turrr!! Tapi, layan je...nasyid pun nasyid la...hehe

p/s : puas hati dapat menyanyi dan melalak sesedap rasa...




12 comments:

Zana Adieyza said...

dah lama x karaoke.. sesekali dpt karaoke mmg best kan..

salam kenal dari zana..

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh.....gi melalak tak ajak....huhuhu....

adik ke tu??dua2 manis...

Dylla Abas said...

@Zana Adieyza : thanks 4 following me :)

Dylla Abas said...

@Si BuDaK KaChAk : hehe..next time ye :p

3no gr33ny said...

dah lama pulak hamba tak melalak..baru hamba sedar lepas baca entri ni..huhu

Ezad Skytech said...

hee...lagu last tu paling best kan..(^^,)

Ce'gu JAERA said...

manisnya Dylla dah bertudung.. Jom saya nak berduet dengan Dylla.... heeee

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : hehehe...melalak dlm bilik air pun ok je kot :)

Dylla Abas said...

@Ezad Skytech : sangat best...mendalam betul liriknya bila nyanyi sendiri..

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : boleh je..cikgu nak nyanyi lagu apa..huhu :p

Zul fattah said...

lama x g karok.. hehe.. nasyid pun nasyid la..

PinKy MoMMa said...

dangdut tak layan ke hahaha..sedap gak tu ;)