Pages

Friday 5 August 2011

Widget punya pasal la ni..!!

Assalammualaikum W.B.T
Salam Sejahtera BLOGgers...!!!

Hari ni memang agak lambat aku buat entri. Ni semua widget punya pasal..!! Hahaha..cubaan menyalahkan sumber lain :p

Tulah. Pagi-pagi dah blogwalking. Pastu bila nampak ada blog yang menarik sikit mula la dapat idea macam mana nak 'memeriahkan' blog sendiri. Padahal, bukan cantik sangat pun!! Bro BEN ASHAARI pun dah pesan, tak payah buat semak letak widget banyak-banyak. Okay bro..saya cuba ikut nasihat tu. Saya letak sikit je. Tak berat sangat kot saya punya blog ni.

Pagi ni aku terlewat sikit datang kerja. Tengok punch-card dah lewat 3 minit. Huh..nasib baik 3 minit. Kononnya pagi ni nak cakap-cakap dengan 'bos kecik' pasal kes semalam. Sekali lupa pula hari ni dia kena pergi Manjung. Site survey. Alahai, terbantut la niat pagi ni. Okay la. Nak buat kerja. Nanti aku update lagi ye..!!

p/s : semakin best berBLOGging (",)


No comments: