Pages

Monday 8 August 2011

Contest Baby Cute With Baju Melayu/Kurung

Klik Banner utk join (",)

Aku tak tahu la kenapa, tapi setiap kali aku blogwalking Cik Firah, mesti ada contest yang buat aku terasa nak join. Kali ni contest utk baby cute berbaju melayu/kurung. Tapi, aku hanya dapat attach gambar anak buah aku memandangkan aku takde anak sendiri (belum kawen daa..huhu :p)

Muhammad Azeem Rusyaidi
Gambar ni diambil pada Hari Raya pertama tahun lepas. Macam-macam pose yang dia buat. Tapi, aku rasa ni paling best kot. Harap-harap juri suka la ya. Kalah menang tak penting. Aku cuma nak memeriahkan majlis je (",)

Nama : Muhammad Azeem Rusyaidi bin Fakhrur Razi
Umur : 3 tahun
Nama ibu : Sazida binti Hj Isa

p/s : Pinky Momma dan Puan Azlina (Moglie's Page), sila la join contest ni ye..!!!

No comments: