Pages

Thursday 11 August 2011

Diari Ramadhan Dylla : Day 10

Hari ni perut sangat penuh la. Burppp...hehehe..buruk perangai!! Alhamdulillah (",) Rezeki hari ni memang betul-betul mengenyangkan aku. Banyak sangat aku makan. Nasib baik tak mengantuk masa tarawih tadi.

Sambil-sambil FB, sempat la blogwalking jap tadi. Tapi, tak sempat nak komen apa-apa, tak sempat nak join BLOGgers. Bengang!! Bukan tak sempat la. Tapi tak boleh. Sebab internet malam ni sangatlah berkawan baik dengan sang siput tu!! Sabar jelah. Takpe. Malam ni update entri dulu. Esok aku terjah balik BLOGgers yang dah datang terjah aku tadi. Anyway, thanks korang :)


Tadi tak dapat nak dengar tazkirah. Keadaan perut yang penuh melampau memaksa diri balik sebelum ustaz sempat memulakan ucapannya. Sekali budak-budak rumah semua ikut balik. Hahaha..

Hari ni terasa agak bosan la. Pergi kerja pun tak banyak kerja nak buat. Nak update blog sepanjang masa pun takde idea nak tulis apa. Terjah BLOGgers lain pun, ada yang buat pc aku sangkut..!! Adess..serba tak kena la hari ni. Harap-harap esok tak jadi macam hari ni..amin.

p/s : Nite BLOGgers..!! Sweet dream...!!


No comments: