Pages

Monday 22 August 2011

Diari Ramadhan Dylla : Day 22

Okay. Tutup cerita pasal birthday. Dah ada banyak entri hari ni asyik tulis pasal birthday je. Aku sendiri muak nak baca. Apatah lagi orang lain. Sori la ye kawan-kawan. Kadang-kadang aku ni suka tersyok sendiri. Kalau tak nak baca, takpe je. Tapi, tak payah la nak kutuk-kutuk ye...peace!!



Hari ni berbuka puasa di Grand Bluewave Hotel, Shah Alam. Dah lama gile aku tak datang sini. Cheh, macam selalu sangat makan kat hotel. Maksud aku, dulu masa aku kerja kat Shah Alam, selalu juga la makan kat hotel ni atas belas ihsan supplier mengeluarkan duit poket mereka demi menampung keperluan perut aku yang kadang-kadang agak melampau seleranya...hehehe

Aku tak ingat la hotel ni berapa bintang. Rasa bukan 5 star. Tapi, sekarang tak tahu la kalau dah upgrade jadi 5 star kan. Tapi, aku suka makan kat sini. Makanannya memang best la. Macam-macam ada. Rasanya hampir 95% tak menghampakan.

Menu favourite aku setiap kali makan kat sini...sushi!!

Alhamdulillah. Rezeki hari ni memang mengenyangkan. Berani kau cakap tak kenyang, Dylla!! Berapa banyak subcon tu bayar tadi. Hehehe, sorry Tuan Syed...memang kenyang. Kenyang sangat sampai rasa nak terlelap dah kat table tadi :p

Dan Alhamdulillah juga sebab kita semua dah berjaya menyempurnakan puasa untuk hari yang ke-22. Bagi yang tak sempurna tu, sila cari masa lain untuk qada' semula, okay (",)

p/s : cont with new entri tomorrow...


4 comments:

EnciK AxixOu said...

meriah giler makanan die..t'liut tgk

Dylla Abas said...

@EnciK AxixOu : kan..baru tengok dlm gmbr dh t'liur...kalau tgk live lagi la..terkam terus..hoho :p

yayath said...

sedappppnya sushi tuh:)heeee

Dylla Abas said...

@yayath : mmg sedap :)