Pages

Tuesday 16 August 2011

Rindunya saya..!!!!

Assalammualaikum...

Cuaca kat luar tu best la. Redup je. Mata ni pun dah jadi ala-ala redup jugak ni. Nasib baik la hari ni aku kerja. Kalau kat rumah mesti dah cari 'si perut buncit p00h' dan 'si mata kuyu gArFieLd' ** teman tidur aku la..hik hik hik!! **


2-3 hari ni agak busy la dgn kehidupan seharian. Tapi, tak tahu nak cakap busy apa. Cuma, masa BW tadi, baru aku tersedar yang aku dah ter'miss' banyak segmen. Aku dah ter'miss' topik-topik hangat yang dah hampir basi hari ni ** harap-harap expiry date entri tu lambat lagi..sebab tadi sempat la komen barang sebiji dua..huhu :p **

Banyak dowh aku dah miss..!! Blog aku pun tak update melainkan 'Diari Ramadhan' aku tu je. Tu pun entri seringkas karangan rumusan je aku rasa. Adeiii..kenapa boleh macam ni..??

Yang pasti, aku rasa rindu dengan blog aku ni. Rasa rindu nak baca entri-entri terkini dari BLOGgers yang aku follow. Rasa rindu nak menulis, merapu, mengarut dan berkongsi ilmu dengan BLOGgers lain. Dylla, bertindak sekarang..!!!

p/s : it's BW time..!! bos takde, boleh la buat kerja camni..bila bos takde..aku la bos..hahahahaha (",)

2 comments:

Unknown said...

Walaikumsalam....salam ramadan...salam ukhuwah...singgah sebentar kat blog nice ni.d follow yer..tq

Dylla Abas said...

@Kampung Balimbang : tq (",)