Pages

Sunday 14 August 2011

Diari Ramadhan Dylla : Day 13

** Sepatutnya entri ni ditulis malam tadi (",)

Hari ke-13 umat Islam berpuasa. Sedar tak sedar dah masuk 2 minggu pun. Alhamdulillah. Aku dah mula merancang nak pergi usya baju raya (eh,kata nak jahit baju raya sendiri tahun ni :p) Kuih raya pun dah tempah (mak dah pesan tempah beberapa jenis..adess..)

Nak cerita lagi tentang hal bos kecik aku. Last day dia kat sini, dia menangis. Kad yang kami buat untuk dia, kejap tu juga dia baca. Dia senyum-senyum je. Tapi, sampai kat part yang aku tulis, dia diam. Lama dia tenung kad tu. Aku nampak lama dia tengok dan berulang-ulang baca apa yang aku tulis. Tiba-tiba masa kami bising cakap nak tangkap gambar dengan dia, dia terus menangis. Aku terkejut. Alamak..!!

Memanglah aku pun sedih juga. Sebab lepas ni tak tentu lagi kami akan jumpa balik atau tak. Dia tinggalkan aku dengan beban yang sangat sedikit. Dia dah banyak settlekan outstanding yang ada. Aku takkan terbeban la dengan kerja-kerja kat sini bila dia tiada nanti. Lepas tu, 2-3 orang lagi turut menangis. Sedih dengan perpisahan ini :(

Ms.Kong, walau kat mana pun kita berada lepas ni, saya akan tetap kenang you sebagai boss yang paling best, yang paling sporting, yang pernah saya ada. Take care and keep in touch.

p/s : nanti aku cerita kenapa aku lambat update blog aku :)


No comments: