Pages

Thursday 29 December 2011

Seminar tentang pengurusan fail

Hmm..kerja dah bertahun-tahun..tapi masih dihantar ke seminar tentang teknik pengurusan fail yg lebih efisyen. Adesss...masa mula-mula dapat email tu, aku terus rasa satu macam. Kenapa aku..?? Memang tension. Tapi, apakan daya. Bos sendiri yang bagi nama aku. Jadi, nak tak nak kena la pergi juga.

Fisrt day training - superb!! Perasaan tension tu dah bertukar menjadi teruja. Satu disebabkan oleh penyampai yg sangat berpengalaman dalam bidang ni. Satu lagi disebabkan oleh kawan-kawan yg turut serta dalam seminar ni. Sporting

Rupa-rupanya banyak ilmu yg aku dapat daripada seminar ni. Banyak benda remeh yg aku tak aplikasikan dalam kerja-kerja seharian aku di pejabat. Walaupun remeh, tapi setiap benda atau proses dalam pemfailan dan merekod tu memang sangat penting ye kawan-kawan.

Okay la. Aku pun tak nak cerita banyak-banyak tentang seminar ni. Nanti korang bosan pula nak baca. Sebab sebenar aku tulis entri ni ialah nak masukkan gambar. Takde kaitan!! Hehe..

Rupabentuk meja aku di tempat seminar tu
Bergambar sebelum 'acara' bermula (",)
Aku dan kak Erna
Take Five!!
Antara acara yg paling disukai..makan-makan!!

p/s : takde idea nak buat entri la..








6 comments:

Ezad Skytech said...

dapatlah tambahkan ilmu kan hadir seminar ni...:D

#part makan2 tu mmg selalunya paling best...hee~

Eera Shera said...

kalo penyampainya bagus mmg best..x da la ngantuk dan bosan kan..

best apa dpt mkn free ;)

Ce'gu JAERA said...

ehehehehe... mcm seronok plak tengok kursus ni.. tp kekadang membroingkan juga kan adik Dylla

Dylla Abas said...

@Ezad Skytech : betul..bnyk sebenarnya benda baru yg sy belajar dari seminar ni :)

part mkn tu..ehem..ehem..malu nk ckp..tapi memang best!! huhu..

Dylla Abas said...

@Eera Shera : setuju..tapi kalau dpt presenter yg ala2 x best tu..confirm mata cepat je rasa nak lelap kan :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : mula2 memang boring cikgu..tapi bila mula je seminar ni terus rasa best..mungkin faktor presenter dia yg b'pengalaman kot :)