Pages

Friday 2 December 2011

Masa Dia Tiba Akhirnya

Alhamdulillah. Itu saja yg mampu aku ucapkan bila aku mendapat perkhabaran tentang bekas teman lelakiku yg telah selamat melangsungkan pertunangan dengan pilihan hatinya awal tahun ini ** mungkin dia dah kahwin agaknya sekarang ni

Tiba-tiba tergerak hati nak melihat blog kepunyaannya. Dan berita itu terpampang jelas di depan mata. Terkejut. Tapi, nyata aku kuat. Aku menerima berita itu dengan senyuman. Alhamdulillah. Akhrirnya Allah mengabulkan doaku. Itu yg aku harapkan. Semoga dia kekal bahagia dengan kehidupannya.

Kepada TZ, semoga hidup awak sentiasa diberkatinya selalu. Jadilah suami yg soleh dan bapa yg penyayang. Saya tahu, sesiapa pun yg memiliki awak pasti akan bahagia, sebab saya pernah merasa bahagia dengan awak dulu (",)

Ya Allah, sesungguhnya Engkaulah tuhan yang Maha Penyayang...Kau tunaikanlah impiannya yg ingin hidup bahagia dan berjaya dalam hidup. Terima kasih kerana Kau sudi memakbulkan doaku selama hampir 7 tahun ni.

p/s : kebahagiaan itu pasti akan tiba tidak kira selama mana kita menunggu (",)

11 comments:

Eera Shera said...

die dah jumpe jodoh die..nanti cik dylla akan jmpe yg lebih baik dr dia..insyaAllah

budak penjara said...

tz?? tiq zakiah ke??ahaha

Anisa Anuar said...

suka aura ni...doakan yang terbaik itu adalah lebih baik

Ce'gu JAERA said...

nak bergenang air mata bila baca luahan ini.. Betul, saya pun pernah alami persaan yang sama dulu.

Bila orang yang pernah kita sayang, tiba2 dapat perkhabaran menjadi telah milik orang org yang sah, rasa nak jatuh jantung ini... pa pun semuanya drpd kekuatan kita kan...

Tabah kan hati Dylla, insya Allah patah tumbuh hilang berganti.. Yang terbaik utk kita pasti akan ketemu...

p/s: suka baca entri adik Dylla ni.. Ikhlas dalam menulis dari hati.. keep it up..

Ce'gu JAERA said...

Dylla, Novel "Kerana Takdir" tu kan, saya belum habis baca lagi. Hanya Bab 8-10 jak.. Bab 1 hingga 5 saya macam tak dapat searching lah di sini. Gantung rasanya..

Boleh tak dylla paste kan semua link2nya dari bab 1-10 di ruang komen saya... thanx yaa... saya tertarik nak baca novel bersiri Dylla tu..

Dylla Abas said...

@Eera Shera : insyaAllah...amin (",)

Dylla Abas said...

@budak penjara : tiz zaqiyah..?? alamak..sy bukanlesbian la..huhu :p

Dylla Abas said...

@ANISA : yelah...nak b'dendam tu bukanla sesuatu yg bagus kan..jadi doakan yg terbaik je utk dia :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : masa dapat tahu berita ni memang terkejut..masa terkejut tu jantung berhenti la juga barang sesaat-dua..hehehe

tapi apa pun biarla dia..masing2 ada haluan masing2 kan..bahagia bila tengok dia bahagia (",)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : baikla cikgu...menurut perintah :)

Yumida said...

mesti terkesan di hati kan...alhamdulillah...hope die berbahagia...n u too hendaknya....ada hikmah di sebaliknya...seseorg yg budiman telah ditakdirkn utk dylla..amin