Pages

Monday 26 December 2011

Aku Mencari

Aku mencari lelaki yg boleh menjadi imam untuk solatku
Bukan sekadar lelaki yg boleh menjadi suami

Aku mencari lelaki yg boleh menjagaku saat susah dan senangku
Bukan sekadar lelaki yg boleh menjadi suami

Aku mencari lelaki yg boleh menerima diriku seadanya
Bukan sekadar lelaki yg boleh menjadi suami

Aku mencari lelaki yg boleh membimbingku untuk ilmu dunia dan akhirat
Bukan sekadar lelaki yg boleh menjadi suami

Wahai lelaki...di manakah anda..??


p/s : versi jiwang berkarat-karat...sang bf..agak2 kau termasuk ke dalam kategori lelaki yg aku cari ni..?? Demand itu perlu untuk menjamin masa depan yg lebih baik..huhu (",)




6 comments:

Eera Shera said...

suwitnya kata2 tu..bahagianye idop kalo ditemukan ngan seseorg yg terima diri seadanya

3no gr33ny said...

hamba doakan moga bf tuan hamba ada seperti yang dicaknakan dan moga kalian senantiasa dalam limpah nikmat bahagia =)

Zul fattah said...

susah nak cari lelaki sperti ini skrang.. sebab saya sendiri belum mampu nak laksanakan semua tu..

Dylla Abas said...

@Eera Shera : sangat bahagia kalau dpt jumpa org mcm tu :)

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : insyaAllah..amin (",)

Dylla Abas said...

@Zul Fattah ; hmm..susah kan..sebab tu kat p/s tu ada soalan utk sang bf..hoho :p