Pages

Wednesday 14 December 2011

Komen Cik Anon

Assalammualaikum W.B.T

Selamat pagi bloggers..!! Cuaca baik pagi ni setelah hujan lebat petang semalam hingga menyebabkan banjir di beberapa kawasan di sekitar KL ni. Alhamdulillah.

Pagi-pagi buka blog dengan niat nak BW la kan. Pastu pergi la check kat komen-komen dulu. Takut ada komen baru. Nak reply dulu la komen-komen tu. Komunikasi dengan para blogger tu kan penting..hehehe :) Tapi....!!!

Apala..tak payah gempak sangat. Sambung balik, TAPI ada satu komen dari cik Anon ni. Tapi yg best nya, cik Anon ni ada nama. Mungkin dia saja letak nama la kot. Supaya takde la orang panggil dia cik Anon. Okay, aku tulis jelah nama yg dia tinggalkan kat ruang komen aku tu. Dia yg digelar SITI telah mengomen salah satu entri yg aku tulis semalam. Entri tentang senyum.

Sila klik gambar untuk melihat dengan lebih jelas (",)
Aku rasa cik Siti ni kenal aku kot. Sebab tu dia boleh komen macam tu. Hehehe..sikit pun takde rasa nak marah. Tapi rasa nak ketawa dengan sikap dia tu. Takpelah. Apapun aku berterima kasih pada dia sebab menegur aku. Mungkin betul dia komen tu. Aku pernah buat muka ketat sebelum ni. Jadi, orang buat balik kat aku. Wallahu'alam.

Yg pasti, aku happy sangat ni. Sebab..?? Sebab aku rasa aku tahu cik Siti ni siapa. Yg buat aku happy sebab orang-orang yg tak suka kat aku macam cik Siti ni pun masuk blog aku. Hahaha...many thanks to her! Berbaloi juga jadi blogger ni. Walaupun dikutuk, dimaki, dihamun, tapi blog kita tetap ada orang masuk kan..?

Bagi aku satu jelah. Manusia ni, kita buat baik ke, kita buat tak baik ke...bila dia dah tak suka kat kita, semua perkara akan dipandang serong. Jadi, biarkan jelah orang-orang macam ni nak buat apa pun. Asalkan diorang bahagia. Orang-orang macam ni pun nak hidup bahagia juga. Doakan jelah untuk mereka.

p/s : cik Anon a.k.a cik Siti...nanti singgah la blog aku lagi ye (",)




14 comments:

MizzTina said...

hurmm, rsnya dia knl awk n ada ckit rs xpuas hati dgn awk..so dia luahkan dgn cara ni.. tapi, nmpk sgt pengecutnya.. apa daaa...

Dylla Abas said...

@mizzkechique ; hehe...takpelah kan MK.nak buat macam mana.dah itu cara dia :)

Ce'gu JAERA said...

ehehehe... pengecut punya Siti.. hantam orang pun dr belakang... kan tak pasal2 adik Dylla dah kenal sapa... kantoi..

takpa dik, hadapi semuanya dengan senyuman.. org dengki ada di mana2. sentiasa cari peluang utk jatuhkan kita...

Biar mereka dgn cara mereka.. asalkan mereka bahagia... (",)

3no gr33ny said...

sabor jela yer..huhu

Eera Shera said...

haha kantoi ko siti..cakap belakang je ape berani haha..

orang pun kena gak camni dulu..siap balas2 komen lg.bila tanya sapa tak nak bgtau nama. tapi rasanya tau dia sape. haha

whitecappuccino said...

jadikan teguran itu untuk kita baiki diri kita..think positive k!

Rtp Farra Arisha said...

fine, any compliments you get from others, you make those as a spirit to make yourself be more perfect..okay? :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : kalau cik siti yg mugnkin sy kenal tu memang pengecut orangnya cikgu.berani cakap je.tapi tak berani buat.cakap besar la pendek kata.tapi memang malas nak layan sikap dia.sangat kebudak-budakkan.tak matured langsung.jadi,biarkan jelah dia.asalkan dia bahagia..

p/s : sy tengah senyum lebar ni..harap cik siti tu nampak..hehehe

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : terkejut dgn diri sendiri sebab boleh b'sabar dan terus tersenyum (",)

Dylla Abas said...

@Eera Shera : tulah..selalunya orang macam ni memang berani cakap belakang je.tapi takpe.asalkan kita tahu apa yg kita buat tu tak salah,biarla apa orang nak kata kan :)

Dylla Abas said...

@whitecappuccino : yup...sangat positif ni.sebab tu harap cik siti tu akan datang singgah blog sy lagi :)

Dylla Abas said...

@Rtp Farra Arisha : yes mam, i will! hehe :)

Ezad Skytech said...

kalau berani cakap la depan2 kan..hee~

Majime said...

sapew laa tu yer