Pages

Tuesday 13 December 2011

Kembali di sini

Assalammualaikum W.B.T...

Alhamdulillah. Akhirnya hari ni aku kembali mem'blogging'kan diri setelah 3 hari bercuti. Dah 3 hari tak buka blog. Dah 3 hari tak BW. Terasa hidup ni macam tak complete je ** eh, ye ke..??

Macam-macam cerita yg aku tengok para blogger ceritakan. Kejap lagi baru aku baca entri-entri tu ye. Sekarang nak post entri aku dulu. Sebenarnya takde cerita apa pun pagi ni. Cuma pagi-pagi tadi sampai ofis, bos dah ingatkan tentang 'projek' menghabiskan budget kat aku. Kedengaran menarik, kan..??

Apa yg aku nak buat dengan budget tu selain dari cadangan bos yg nak tambah furniture kat ofis ni..? Buat lawatan sambil belajar macam best juga ni. Hahaha...seronok betul kerja macam ni.

Google

p/s : it's BW time!!





8 comments:

Unknown said...

ingt kn apa td, haha

MizzTina said...

sila BW laju².. haha

3no gr33ny said...

selamat kembali tuan hamba =)

Ce'gu JAERA said...

wahh, patut pun dylla senyap je... rindu nak baca penulisan dylla ni... bestttt... santaiii.. (",)

Dylla Abas said...

@?a?a : saja bikin propa..hehe :)

Dylla Abas said...

@mizzkechique : memang nk BW laju2..tp kalau line internet macam cik siput..susah sikit kot nak BW laju2 ni..hahaha

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : selamat...selamat..

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : senyap ada makna ni..hehehe :)