Pages

Tuesday 3 July 2012

Serba Tak kena Dibuatnya

Assalammualaikum W.B.T

Hai la auditor....kenapa la kau buat aku tertunggu-tunggu macam ni. Nak makan terfikir kau. Nak minum terfikir kau. Nak masuk toilet terfikir kau. Serba tak kena dibuatnya. Tak boleh ke kau audit kami cepat sikit..? Stress betul menunggu macam ni..!!

Punca yg menyebabkan aku tak update apa-apa entri sejak semalam. Menunggu auditor yg tak kunjung tiba. Ikutkan sebenarnya petang semalam kami kena audit. Tapi, dah sampai habis office hour pun diorang tak muncul-muncul. Bos aku pun macam kucing hilang anak dah. Keluar-masuk keluar-masuk dari bilik dia tu. Aku pula yg naik rimas.

Nanti lepas auditor siapkan kerjanya dengan kami, baru aku update entri lain ye. Banyak idea nak tulis ni sebenarnya **ye ke???**


p/s : tak suka kena audit...lebih-lebih lagi dengan SIRIM...haish!!
Photobucket

9 comments:

Cho Zila said...

memang boring sesangat... apapun tak boleh...

Natasha said...

haha.. sabar erk

Kazman / Sue said...

haaa3x... audit rupanya... patutlaaa...

Unknown said...

adoii audit ni mmg menhantui jiwa tau! mmg stress je.. hehehe

Anonymous said...

saya pown x suka auditor... huhuhu

maszull said...

assalamualaikum dylla...sabar je yer..:)

Atie Zieya said...

tyme audit la plg tak suka..byk tul soalan smua nt

3no gr33ny said...

auditor ni sejenis la jugak denan nazir yang suka menghuru-harakan sekolah..hahah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar jer la dylla yer :)