Pages

Wednesday 25 July 2012

Morning Peeps!!

Assalammualaikum W.B.T

Wahhh...ceria sungguh aku hari ni..!! Awal-awal pagi dah buat entri. Alhamdulillah, selesai sudah bersahur dan solat Subuh. Kejap lagi nak bersiap-siap ke tempat kerja pula. Semangat nak masuk kerja hari ni. Walaupun dah terbayang atas meja aku pasti menimbun-nimbun kerja yg perlu disiapkan. Takpe. Kerja tu kan satu ibadah. Ibadah yg dibuat ikhlas kerana Allah S.W.T pasti ada ganjarannya. InsyaAllah.

BW...? Oh, bukan la seawal ini. Kang aku khusyuk sangat BW sampai terlupa nak bersiap lak. Kejap lagi kat ofis bila ada waktu lapang aku pasti akan BW. Tu kan salah satu hobi kegemaran aku..huhu >_<

Aku sebenarnya membayangkan suasana yg tenang dan damai di waktu-waktu begini. Malangnya, kat sini suasana tu sama je. Aku rasa memang 24 jam aku akan dengar bunyi kenderaan yg lalu-lalang. Amboi...diorang ni tak reti nak berehat ke...? Hmm, tak la mengganggu sangat pun. Cuma rasa teruja nak merasai suasana tenang dan damai tu terbantut seketika.

Okay la. Nak bersiap dulu. See you in next entri...daa!!


p/s : best nye kalau dapat kekalkan mood macam ni hari-hari (",)


Photobucket

13 comments:

Hirdayu Rahmat said...

cerianya dia hari iniii ! >_<

maszull said...

assalamualaikum dylla...pagi2 dah ada mood ceria tu mmg bestkan...:)

Kakzakie Purvit said...

Ceria membuat mood baik.. nak buat kerja pun tidak tertekan:)

Dylla Abas said...

@Maya Lisa : hee..mood bagus ni..ceria la :)

Dylla Abas said...

@maszull : w'salam..betul tu mama..kalau awal pagi dah ceria..mesti sampai ke malam mood ceria juga..insyaAllah (",)

Dylla Abas said...

@Kakzakie : setuju!! sekarang sy tengah buat kerja dgn penuh semangat..chewahh!!

MizzTina said...

selamat bertugas!! hehe

IntaNBerliaN said...

suasana tenang tu akn kita dapat kalu dkt kampung kan.. dgr ayam kokok lg.. hihii

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah dylla ceria sungguh hr ni hihi...selamat bekerja dylla

Dylla Abas said...

@MizzTina : same goes to u :)

Dylla Abas said...

@IntaNBerliaN : setuju..jadinya kena pulang ke kampung selalu la kan..hee :p

Dylla Abas said...

@Wanieys : alhamdulillah..memang bagus betul mood sy hari ni :)

selamat bekerja juga!!

3no gr33ny said...

mood pagi sangat penting untuk menjamin mood keseluruhan harinya..sebab tu hamba akan cuba untuk tersenyum di pagi hari (^_-)