Pages

Saturday 26 May 2012

Skill Main Bowling Dah Hilang

Assalammualaikum W.B.T

Hari ni aku kerja. Haa..rajin tak..?? Rajin!! **jawab aku sendiri...hahahaha** Banyak kerja sebenarnya. Semalam takde hati nak stayback. Memandangkan aku dah berjanji nak temankan housemate membeli handphone baru, jadi aku takde la nak stayback. Al-kisahnya, tak beli pun handphone nya. Housemate nak kaler putih. Yg tinggal cuma kaler hitam. So, will be waiting for re-stock la jawabnya.

Malam tadi, lebih kurang pukul 11.00 malam, kami keluar pergi bermain bowling. Lama kot tak main bowling. Last few weeks pun ada pergi main juga la. Tapi, itu pun selepas hampir setahun tak main. Gile lama!! Kasut bowling aku pun macam dah tunggu masa je nak tercabut tapaknya..hahaha

Semalam, kami bermain 2 frame. Untuk frame pertama, memang aku lead. Tapi, score sikit gile! Serius tak puas hati tengok score macam tu. Adoi..kemana la hilangnya skill aku ni..??



Masuk 2nd frame, mood dah merudum. Dan tiba-tiba nak dijadikan cerita, perut rasa pedih. Mungkin sebab lapar. Tapi, aku main juga la sampai habis game. Tetap bersorak memberi semangat pada kawan-kawan yg lain. Tetap buat kecoh seperti aku seadanya...hahaha




Apalah Dylla, ni kalau ayah tengok score macam ni, confirm kena kutuk ni. Penat je ayah bawa dan ajar aku main bowling dari zaman sekolah dulu. Tapi, inilah hasilnya...huhu (",)

p/s : nak kena main setiap minggu macam dulu balik kot...baru skill tak hilang agaknya



3 comments:

whitecappuccino said...

bagi akak 136 tu ok la..hehe..

3no gr33ny said...

owhh...huhu..tapi still not bad la tu kan

IntaNBerliaN said...

sy lg xde skill.. skill baling msk longkang adalah.. heheheh