Pages

Tuesday 31 January 2012

New Office

Assalammualaikum W.B.T bloggers...!!

Lamanya rasa aku tak update entri. 3-4 hari ni kami agak sibuk sebab terpaksa berpindah ke pejabat baru. Tak la jauh mana pun. Kat blok sebelah je..hehe.. Sedih betul. Tapi, agak teruja la sebab pejabat baru kami nanti memang baru. Jadi, kami la (aku dan kawan-kawan se'department') perasminya...bangga!

Segala kenangan kat tempat lama akan kekal menjadi kenangan. Dan, kami akan mencoret kenangan baru yg lebih menarik di masa-masa akan datang di tempat baru ni (",)

Letih mengemas barang, memindahkannya dan menyusun kembali, kini aku sibuk pula nak update aku punya filing system. Adesss...memang tak sia-sia ilmu yg aku dapat dari seminar tentang pengurusan fail sebelum ni. Cuma, rasa agak bosan bila terpaksa buat seorang diri. Ada sesiapa nak tolong tak..?? Huhu...

Babak terakhir sebelum kami meninggalkan pejabat lama
Kak Yati dan Lina yg tak lupa mengangkut sekali pokok puding kesayangan mereka
Sempat ber'posing' dalam bilik bos sebelum bos sampai (",)
Lina yg tak tinggalkan bantal busuk Strawberry nya..hehe
Kak Ton..errr...no komen =)
Tak faham konsep babak ni...hahaha
Jejaka department aku yg menyepikan diri di sudut hujung pejabat
Aku yg selalu muncul di babak akhir photoshoot...hoho :p

p/s : nak sambung mengemas...!!!





8 comments:

Blog Cik La said...

selamat berpindah^^

Nasz said...

owh..dpt rasmi pejabat baru ek? hehehe. tahniah2.

From,

Nasz

MOHD NASER.com

Unknown said...

letihkan pindah2 ni... hehehe tp mcm best je tgk pejabat baru ni..

IntaNBerliaN said...

mesti pnat kn nk kmas bila berpindah ni... dulu ms sy kje mmg kne pindah la perkara yg plg xsuka..hihii

theizzs said...

mood mesti lain bile duk opis baru! tang bantal bucuk xtahan tuh! cam bebudak! kah3....

3no gr33ny said...

seronoklah..suasana baru biasanya akan membangkitkan semangat baru =)

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh...beznye....slamat bertugas di tempat baru....

=)

Kancil 8349 said...

macam dorang dapat office baru...dengki plak akuu tengok nie