Pages

Thursday 12 January 2012

Berwajah Baru

Assalammualaikum W.B.T

Kalau ada yg perasan, blog aku berwajah baru lagi..!! Okay...sebenarnya takde niat pun nak tukar template. Cuma lately setelah diberitahu oleh rakan blogger, Gen2merah tentang perihal satu blog yg mempunyai nama blog sama dengan nama blog aku, jadi aku pun BW la blognya.

Sekali, template dia pun kaler kelabu daa..!! Memang tak sama design. Cuma aku rasa tak sedap hati pula. Sebab aku pernah juga terbaca blog-blog yg memuatkan entri tentang perihal copycat ni. Jadi, aku tak nak la dianggap seperti itu. Jadi, aku korbankan la template kelabu yg aku rasa template paling best yg aku pernah guna selama bergelar blogger ni.

Kepada blogger Mamsder (another La Mia Storia) sorry ek..takde niat nak copycat awak =(


p/s : thanks to cikgu Gen2merah for the info (",)

22 comments:

Unknown said...

yang ni pun ok juga.. menarik juga.. well Queen pun nak tukar template tp x reti.. lg satu takut terdelete semua mcm yg lepas.. hehehe boleh tolong?? kihkihkih

MizzTina said...

semlm lg pasan..hehe

Ce'gu JAERA said...

ehehehe... dr semalam lagi blog dylla berubah wajah kan.. takpe, berkorban utk kebaikan bersama kan.. mana tau blog ini akan lebih maju lepas ni kan.. ehehe

p/s: nama header 'La Mia Storia' tu tak nak tukar juga ke? ekekeke

Nilam suhana said...

huhuhu.. sama tapi x serupa...kan??? huhuhu

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

salam pekenalan .. cantik .. combinasi warna yang menarik ..blog umi boring je muka huhu

Eera Shera said...

rumah baru ni cantik jugak ape..tapi warna kuning tu buat sy teringat kuih talam suji la..nape tah haha ;)

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : sebelum save template baru...Queen kena backup dulu template yg lama tu..in case kalau template baru x suit dgn widget2 yg ada kat blog Queen...boleh je kalau nk sy tlg..tp sy xla pandai sgt..sikit2 boleh la :)

Dylla Abas said...

@mizzkechique : hehe (",)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : cikgu ni...xkn la sy nak tukar semua...apa kata cikgu tolong cari 1 nama yg best..lepas tu suggest kat saya...ok..??

Dylla Abas said...

@PeRmAtA bIrU : yup...sama tp tak serupa :)

Dylla Abas said...

@My Life's Journey : err...mekasih..sy belum sempat BW ke sana lagi..i'll come later ok :)

p/s : thanks for following me (",)

Dylla Abas said...

@Eera Shera : hehe...ingatkn akk je yg perasankn mcm tu..rupanya ada jgk yg perasan kan..huhu :p

Ezad Skytech said...

template baru ni pun ok pe...:D

Ce'gu JAERA said...

saya cadangkan nama ini best----> 'La Dylla Storia'... ekekekeke (",)

selamat pagi adik ku (",)

Dylla Abas said...

@Ezad Skytech : kembali kepada warna feberet..hijau!! hehe..

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : oh...best juga nama tu...ok2..nnt sy fikir dulu ek..thanks!!

whitecappuccino said...

wajah baru penampilan baru..makin cantik. :)

Hanie Dew said...

xpe layout yang ni lawa jugak. hijau. tenangkan mata. =P.

dunia blogging ni pun kene sentiasa berwaspada kan. kadang kadang kesilapan tu kita tak undang.tak perasan. tapi nasib baik ada sahabat yg prihatin.

SHAHIDA SHIDA said...

template yang ni puns cantik gak...

Dylla Abas said...

@whitecappuccino : hehe...sempena tahun baru (",)

Dylla Abas said...

@Hanie Dew : betul tu..kadang2 duplicate dengan tidak disengajakan...memang sgt bernasib baik ada sahabat yg prihatin :)

Dylla Abas said...

@SHAHIDA SHIDA : hehe...mekasih :)