Pages

Thursday 26 January 2012

Kena Tag Dengan Kancil8349

Segmen berantai ni aku dah pernah buat dulu. Masa tu kena tag dengan Gen2merah. Tapi, aku sangat mengalu-alukan blogger yg sudi tag aku untuk segmen macam ni. At least aku ada idea untuk buat entri kan. Dan kali ni, terima kasih kepada Kancil8349 kerana tag aku. Disebabkan aku pernah senaraikan 11 perkara tentang diri aku kat [SINI], jadi untuk entri ni, aku hanya menjawab soalan-soalan yg di tanya oleh Kancil8349 jelah ye (",)

SOALAN 1
Siapakah idola anda?
- Puan Rahimah a.k.a My Mum!

SOALAN 2
Apa sebabnya anda memilih dia sebagai idola anda?
- Sebab sangat kagum dengan kesabaran dan kerajinan yg dimiliki oleh mak

SOALAN 3
Pandangan anda mengenai negeri Sabah?
- Tak berani nak komen banyak sebab belum pernah sampai ke Sabah. Tapi, hingga sekarang rasa teruja dengan Gunung Kinabalu dan teringin nak menaklukinya satu hari nanti

SOALAN 4
Tempat yg paling cantik yg pernah anda kunjungi?
- Sg.Chiling Waterfall

SOALAN 5
Nama tempat paling pelik yg anda pernah dengar atau lihat?
- Hmm...buat masa ni tak pernah pergi atau dengar tempat yg pelik-pelik..cuma kalau di negeri Perak, nama tempat-tempat yg unik ada lah..contohnya Mambang Diawan, Layang-Layang, Lawan Kuda etc.

SOALAN 6
Kereta impian anda?
- Malu nak cakap...angan-angan tinggi sangat ni...Ferrari...hehe

SOALAN 7
Rumah impian anda?
- Rumah banglo semi-D yg ada badminton court (",)

SOALAN 8
Negara yg ingin anda lawati?
- Teringin sgt nak pergi KOREA..!!

SOALAN 9
Kenalkan Kancil8349 pada satu blog yg baik?
- Hmm..kebanyakan kawan-kwan blog ni adalah kawan-kawan Kancil8349 juga...jadi confuse nak kenalkan blog yg mana. Mungkin blog Kisah Marina Fazli amat sesuai utk diterjah

SOALAN 10
Mengapa pilih blog tersebut?
- Selain dari entri-entri yg punya mesej yg menarik disampaikan kepada pembaca, blog Kisah Marina Fadzil ada banyak tutorial :)

SOALAN 11
Jika ada 5 bintang, kamu bagi blog Kancil8349 berapa bintang?
- nak bagi 3.5 bintang...boleh kan? hehehe...

Okay...siap sudah! Ini jawapan yg terlintas di fikiran aku masa aku tulis entri ni. Kepada cikgu Kancil8349, harap-harap berpuas hati ye..!!



9 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

wahh....cepat2 la dpt umah tu...nnt bleh kite lwn badminton same2 kn???Hehehe

3no gr33ny said...

jemptlah baca kat sini jgk..kita ni senasib =)


http://3nogr33ny.blogspot.com/2012/01/hamba-terkena-kali-ke-6.html

baguznet said...

owh, dah pernah kena tag mcm ni ye tp soklan lain kan? :D

Dylla Abas said...

@Si BuDaK KaChAk : hehe...best kan..? ok tolong doakan ye :)

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : i'll come (",)

Dylla Abas said...

@baguznet : hmm..memang pernah kena..tapi soalannya lebih kepada nak mengenakan orang je..huhu :p

p/s : cikgu Gen2merah...jgn marah ye!

Aien Not Alien said...

saya pun kena tag dengan Kancil jugak haritu...hehe..


game ni takkan habis...sentiasa berpusing...

Kancil 8349 said...

terima kasih dylla....ndak mengapa, mana taw angan2 jadi kenyataan

obat stroke said...

hahaha...ada ada aja