Pages

Tuesday 3 January 2012

Kisah Hati - Aliyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


p/s : kenapakah mahu berjiwang-jiwangan di pagi hari ni Dylla..??
tapi suka lagu ni..best (",)






14 comments:

Unknown said...

lagu ni mcm sesuai utk i jer... 4 my baby yang menunggu di sana... :(

Ce'gu JAERA said...

ooooo lagu rupanya.. ingatkan puisi luahan hati Dylla.. ekekeke..

iya, cinta itu lumrah dan naluri setiap insan.. (",)

Nasz said...

selalu dengar lagu kat radio. huhu

3no gr33ny said...

makna lagu ni dua dalam satu ke??
satu lagu alyah dan satu lagi lauahan hati tuan hamba??

Najwa Not Nadrah said...

ha..lagu ni memang best ! :D
*gimme 5!

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : insyaAllah..moga2 Queen boleh bertemu dgn baby tu kat 'sana' nanti..amin :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : lagu la cikgu..sedap tau lagu ni..nanti dengar ek :p

Dylla Abas said...

@NasZ : kan..lagu ni memang best!!

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : ada juga yg concern kan..terharunya..hehe :p

yup...lagu ni memang luahan sebenar isi hati saya..huhu (",)

Dylla Abas said...

@Nur Najwa : gimme 5 mcm tak cukup je dik..gimme 10 la..hoho :p

Anonymous said...

hehe..sebenarnya tak suke sgt ngan alyah tp lgu dia yg ni bez pulak..:)

dhiera zainudin said...

suka gile lagu ni~

Si BuDaK KaChAk said...

yup...lagu yg seda[ didengar dengan lirik yg power....

MizzTina said...

sy nk jmpa abah saya "di sana" nt...