Pages

Wednesday 25 January 2012

My Twin Sis E-Day

Sabtu lepas aku menghadirkan diri ke majlis pertunangan kak Ila di Saujana Utama. Hmm..kenapa twin sis..?? Yelah, sebab budak-budak ofis ni suka sangat cakap kitaorang ni kembar. Jadi, aku gelarkan kak Ila tu sebagai my twin sis jelah ye (",)

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Aku tiba agak lewat sedikit. Majlis sarung cincin dah selesai, baru la aku sampai. Salah sendiri, bersiap bagai nak rak...mengalahkan orang yg nak bertunang, bak kata ayah aku. Apa pun, tahniah buat kak Ila dan abang Khairul. Moga kekal jodoh korang hingga ke akhir hayat ye...insyaAllah.

kak Ila, abg Khairul dan antara keluarga kak Ila yg hadir
Hantaran dari pihak lelaki dan perempuan
Sama tema la - biru putih - sehati sejiwa betul (",)
Antara menu istimewa yg disediakan
Jeli Kelapa dan Apam Daun Rambai
Jalilah n Dalila


p/s : adik aku merungut sebab terpaksa temankan aku ke majlis ni..huhu :p




15 comments:

jelly gamat said...

nice picture.....
comel :D

Unknown said...

saujana utama? dekat sudah tu... dgn rumah Queen

Si BuDaK KaChAk said...

owh....dekat SU ke??

p/s: lenkali ajk la sy tmankn...hehehe

3no gr33ny said...

si kembarnye bila lg?? heheh

Kazman / Sue said...

wah... ramai juga yang dalam cuti raya cina ni buat majlis yeee...

kelenjar getah bening said...

wah ramai sekali...
kalian sangat kompak

MizzTina said...

tahniah..

psst, apam tu cam sedap je..

Dylla Abas said...

@jelly gamat : tq (",)

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : oh ye ke..?? alahai...kalau tahu boleh singgah jumpa Ammar..hehe :)

Dylla Abas said...

@Si BuDaK KaChAk : awk pun kt Saujana Utama juga..?? oh..lepas ni sy ada ramai kawan la belah2 sana (",)

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : si kembarnya tunggu masa je..huhu

Dylla Abas said...

@kelenjar getah bening : kompak tu apa ye...??

Dylla Abas said...

@mizzkechique : mekasih (o/b kak Ila..hehe)

psstt...apam tu mmg sedap!!

Pengobatan Asam Urat said...

semoga pertunangan nya sampai nikah ntar yahh

Anonymous said...

sweet nya warna biru