Pages

Thursday 2 August 2012

My Workstation

Assalammualaikum W.B.T

Okay...berehat sebentar dengan meng'update' blog setelah berhempas pulas membuat kerja.
Berpinar biji mata ni dok mengadap nombor-nombor ni haa..
Dah mengalahkan orang yg buat kerja kat bahagian Finance pula >_<

Tetiba je rasa nak upload gambar workstation aku kat ofis ni.
** kecoh la Dylla ni..!! **
Sebenanrnya pagi tadi aku saja test kamera.
Snap la barang sekeping dua gambar-gambar workstation aku ni.
Huru-hara juga tempat aku buat kerja ni...hahaha


Padat!! Kalau boleh setiap sudut aku nak letak dengan segala macam benda..hee :p

Teddy bear tu bertindak sebagai bantal kalau aku terasa nak tidur kat ofis waktu lunch hour >_<

Kalendar UniRazak menggantikan tempat kalendar EH! yg aku guna sebelum ni (",)

Macam kenal je minah dalam cermin tu ^_^

p/s : entri bergambar sebab malas nak tulis panjang-panjang..huhu



Photobucket

14 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kemasnyer tpt keje dyla....hihi

Deq's Qienz said...

cumeiinya bebaer dia..

Anonymous said...

kemas je KA tgk!

Dylla Abas said...

@Wanieys : err..hee ^_^

Dylla Abas said...

@Deq's Qienz : hehe..bebear peneman di kala terpaksa stayback kt ofis :p

Dylla Abas said...

@Kesuma Angsana : kemas..?? err..sbb dokumen2 yg patut ada atas meja tu dh ditolak ke tepi dgn tujuan photography..hehehe :)

Unknown said...

ni workstation? kemas sungguh.. mcm xde keja jer.. hahahaha kalau tgk workstation Queen.. aduyaiii serabut kerja berlambak-lambak..

p/s: ada cermin plak kat situ eh.. hehehe

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : xde keje..? uish..bnyk keje ni! bak kata komen di atas tu..dokumen yg patut ada atas meja dh ditolak ke tepi :p

3no gr33ny said...

siap bear2 ek..ehehe

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : ngee :p

maszull said...

assalamualaikum dylla...kemas je meja tempat keje dylla...:)

azievee said...

kemasnyer tempat duk saya punya lah bersepah dengan baucer....huhuhu

Dylla Abas said...

@maszull : w'salam mama,err..kemas..?? hee..mmg kemas sbb baru lepas mengemas :p

Dylla Abas said...

@azievee : kemas macam ni kejap je..tak sampai 10 minit b'sepah la balik >_<