Pages

Friday 10 August 2012

Diari Ramadhan Dylla (2) : Day 21

Assalammualaikum W.B.T

Biru is blue. Itulah kata my officemate merangkap my housemate, cik Roslina. Hari ni, puasa ke-21, kebetulan pula kami berdua pakai baju dengan warna yg sama. Biru! Aku sebenarnya kurang gemar warna biru. Yelah, bila orang yg agak gelap macam aku pakai warna biru, rasa macam tenggelam. Dari dulu tak pernah suka warna biru. Dan baju yg aku pakai hari ni adalah sepasang kebaya labuh pemberian makcik kesayangan aku ketika berusia 16 tahun dulu. Nampak tak Dylla Abas tak mengalami sebarang tumbesaran semenjak umur begitu...?? Hahahaha ^_^


"Biru" kan kami ^_^

Apapun, alhamdulillah...syukur kerana dapat habiskan lagi sehari berpuasa di bulan Ramadhan dengan izin-Nya. Moga-moga kita masih diberi kesempatan untuk berpuasa lagi esok hari. Korang jangan lupa baca niat puasa lak. Aku nak BW. Tapi, internet slow mengalahkan siput dah. Bukan tak boleh bersabar. Tapi, dah sampai tahap tersengguk-sengguk aku depan lappy ni menunggu loading.

Jadi, esok jelah aku BW ye kawan-kawan. Aku tahu banyak entri aku dah missed. Takpe, aku kejar balik! Don't worry (",) Kena tidur awal, sebab lepas sahur esok nak gerak balik Bukit Beruntung jumpa mak dan ayah. Rindu la pulak. Padahal baru je jumpa diorang last week. Gudnite!




Photobucket

6 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

mana u beli skirt tu yer dear ?
sekarang trend pakai skirt labuh
kalau momoy pkai sure member kerja gempak ni
tetiba lak momoy jadi ayu
heheh...

3no gr33ny said...

hamba juga kurang gemarkan biru tapi baju hamba banyak pula berwarna biru

TiranaAduka said...

Assalamaualaikum wbth,,,
saya suka warna biru laut....hehehhehe

Dylla Abas said...

@.::: Princess MOMOY :::. : sejak dok KL ni mmg selalu shopping kat Jalan TAR tu je :) meh la shopping sini..hee ;p

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : hee..kan..ada la juga beberapa pasang baju kaler biru walaupun sy x suka sgt kaler biru ni :)

Dylla Abas said...

@TiranaAduka : w'salam...warna biu laut nampak soft..hmm,agak suka juga la..hee >_<