Pages

Wednesday 22 August 2012

Happy Birthday Dylla Abas

Assalammualaikum W.B.T

Perangai yg tak boleh nak diubah...wish birthday kat diri sendiri!! Hehehe...okay la tu kan. Terharu sangat bila diri sendiri ingat birthday sendiri. Ada kan orang yg terlupa pada birthday dia sendiri. Syukur alhamdulillah sebab aku masih diberi memori yg bagus untuk mengingati.

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Dylla
Happy Bithday to you....!!!




Dan syukur alhamdulillah sebab aku masih diberi peluang untuk menyambut hari ulangtahun kelahiranku yg ke.....?? Hahahaha...tua dah aku ni! Awal-awal pagi tadi lepas solat Subuh mak datang bilik aku. Borak-borak kejap pasal raya. Then, tetiba dia usap kepala aku....

"Jadi anak yg solehah ye...mak doakan kakak bahagia selalu, dimurahkan rezeki, dicepatkan jodoh..."

Okay. Touching kejap. Rasa nak nangis. Tapi airmata tak nak keluar pula. Disebabkan masa tu posisi aku tengah berbaring...aku just tarik tangan mak dan peluk erat-erat tangan yg mengusap kepala aku tadi. Aku aminkan setiap doa mak tu di dalam hati. Syahdunya rasa...hee >_<


p/s : ya Allah, moga Kau merahmati hidupku di dunia dan di akhirat kelak...amin



Photobucket

4 comments:

Unknown said...

Amin....
Queen pun doakan semoga cepat bertemu jodoh...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KELAHIRAN YG KE....
Semoga panjang umur, murah rezeki dan berbahagia selalu ye Dylla... :)

Ce'gu JAERA said...

alhamdulillah... syukur kepada Yang Maha Esa kerana sehingga ke hari ini kita masih d kurniaka jiwa, rohaniah dan fizikal yang baik dan sempurna..

selamat menyambut Hari Ulang Tahun adik Dylla.. semoga dpermudahkan apa yang dihajati selama ini... banyakkan berusaha + berdoa + tawakkal... Insya Allah semuanya akan baik2 saja..

Hadapi semuanya dengan senyuman ya.. salam hari kebahagiaan

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : hee..mekasih Queen..Queen bnyk sgt support n doakan utk sy..hanya ucapan terima kasih yg mampu dibalas :)

Dylla Abas said...

@Gen2Merah : iye abg..alhamdulillah..bersyukur sgt2..apapun thanx on ur wish :)