Pages

Monday 13 August 2012

Maaf...Saya Tak Berminat

Assalammualaikum W.B.T

Hari yg penuh dengan kekeliruan dan ketegangan.
Wahai manusia Adam...
Susah benarkah kau nak menerima hakikat bahawa dirimu tidak dapat diterima...?
Cara paling lembut dah aku gunakan untuk "menolak"
Jangan memaksa aku untuk menggunakan cara yg lebih kasar.
 Ya...itu memang aku!
Tapi, aku tak nak berkasar dengan kau.
Jadi...tolong la faham.

Aku dah punya kekasih hati la wehhh!!
Jadi, jangan la cuba-cuba nak mendekati.
Sekadar kawan itu sudah pasti.
Tapi, jangan kau minta lebih dari itu.

Aku dah terima hadiah pertama untuk harijadiku tahun ini.
Harijadi yg belum kunjung tiba pun.
Tetiba hadiah yg sampai dulu.
Dan hadiah tu...aku tak nak la!
Pulangkan...?? Should I...??
Bukan kategori tak beradab kot kalau aku pulangkan balik.

Bukan aku tak faham isi hati kau.
Aku sengaja tak nak faham sebab aku tak nak peningkan kepala.
Tapi, tahniah la...
Sebab kau berjaya buat aku stress hari ni...!


50-50...nak terima ke atau pulangkan balik hadiah ni...???

p/s : aku tak berminat la wehhh...macam mana nak bagi kau faham ni...???


Photobucket

8 comments:

Princess Feyqa said...

klu fiqa trme je sbb x elok tolak rezeki :P hehe

tpi mybe blh pulang elok2 kot insyaallah dia phm..

Noor Atikah Ramli said...

kalau ika pon terima je tp gtau la kt dia yg kita terima sbb kawan bukan sbb kita suka dia.hihi

3no gr33ny said...

kiranya terima seolah menerima dirinya..huhu

maszull said...

assalamualaikum dylla....betul tu kalau terima semacam menerima dirinya tapi cuba berbincang sebaik2nya tentang hadiah itu dia bagi atas dasar kawan atau nak sesuatu yg lain kalau sebagai kwn maybe boleh la terima tapi kalau sebaliknya eloklah dipulangkan semula ...

sebenarnya x elok memberikan harapan pada dia, bincang la elok2 ngannya dan semoga dia dapat memahaminya...InsyaAllah...:)

azievee said...

Pernah kena gak time zaman remaja dulu...x minat nak paksa2 lak ambik hadiah...last2 pulangkan balik sbb x nak bagi harapan..huhuhu

Kancil 8349 said...

wah..bestnya dapat hadiah...kalau kancil...hmm...berbincang secara terbuka..jangan tanam perasaan benci sebab ia tidak akan menghasilkan jalan penyelesaian...berterus terang kepada orang tersebut secara berdepan...

MizzTina said...

hurmmm..fkr elok² dl ye..

IntaNBerliaN said...

emmmmm kalu terima kang takut dia slh phm plak..