Pages

Saturday 3 September 2011

Penutup Diari Ramadhan 1432H

Alhamdulillah. Hari ni baru ada kesempatan untuk buat diari penutup ni. Patutnya nak buat masa malam raya. Tapi, diari tu pun dah stop masa Ramadhan ke-26 (",)

Bila aku view balik diari Ramadhan aku tu, macam-macam cerita sebenarnya yg dah berlaku sepanjang bulan Ramadhan yg lepas. Ada suka. Ada duka. Yg pasti, bulan Ramadhan 1432H ni yg buat aku betul-betul aktif sebagai BLOGger. Macam-macam segmen aku join, walaupun tak berkesempatan nak join semua. Dari segmen-segmen tu, aku dapat kenal dengan BLOGgers lain. Dapat ikuti perkembangan dunia blog. Dapat share suka duka BLOGgers lain. Best kot. Dapat experience. Mahal tu.

Lepas ni, aku akan terus menulis. Walaupun dah takde diari Ramadhan tu lagi, tapi blog aku ni sendiri dah macam diari. Bukan diari personal tau. Kalau diari personal susah la pula nak share dengan orang lain. Malu la I..huhu :p


p/s : thanks to all BLOGgers yg support aku untuk terus menulis (",)

3 comments:

Asyikin said...

sama-samala kita support menyupport diantara satu sama lain :)

Zul fattah said...

haha..sama2.. kita hidup berjiran ni, kena la saling tolong menolong..

Dylla Abas said...

yes..thumbs up to Asyikin n Zul Fattah!!