Pages

Thursday 15 September 2011

Akhirnya Dapat Juga Upload

Tadi baru post entri pasal banjir kat tempat aku ni. Nak upload gambar, tapi tak dapat kan..? Sekarang dah boleh. Terpaksa turun bawah alihkan kereta sebab air dah naik paras bahaya. Jadi, alang-alang nak alihkan kereta, bawa la kamera sekali.. hahaha

Cepat betul air naik. Aku rasa lepas 15 minit je. Tengok jalan depan rumah aku dah tak nampak tar. Sebelum tu, aku dengan housemate beria bincang pasal levelling kat kawasan perumahan ni tak bagus. Yelah, rumah depan dah naik air. Rumah kami, okay je tadi. Tapi, sekarang..?? Hmm..harap-harap esok pagi surut la. Aku dah la nak kena keluar awal. Ada interview ni.

Jom layan gambar banjir.. hehehe

Pemandangan banjir dari tingkat atas rumah aku

Sian kat kete aku..terpaksa berendam dalam air

Bila banjir, macam-macam benda berenang


p/s : Ya Allah, Kau surutkanlah banjir ni agar segala urusan kami dapat dipermudahkan..amin



6 comments:

Zul fattah said...

kat mana tu kak? kat sini pun banjir jugak.. haha.. perlis.

Nilam suhana said...

hurm.. kat sini panas aja... tadi petang hujan sekejap... harap2 nanti surut la k..:)

abghani said...

berhati hati masa banjir

Unknown said...

kat shah alam ni jerebu jer...

Muhammad Izuan said...

skali skala bnjir syok juga. huhu. tp jgn smpai aras bahaya.

Dylla Abas said...

@Zul Fattah : kat area rawang ni je..jarang banjir kat sini dik..

@PeRmAtA bIrU : pagi tu air dah surut.tapi,kat ofis barang2 bnyk rosak la.sedih tgk cpu berlumpur :(

@abghani : hehehe..terasa gak nak join budak-budak main air mlm tu :)

@QueeN TerataI : hmm..kat sini rasa mcm ada gak jerebu..tapi x kuat

@Muhammad Burn : hehehe..paras bahay kat sini atas buku lali je :p