Pages

Tuesday 26 March 2013

Mekasih Kak Ila (",)

Assalammualaikum W.B.T

Hari ni memang sangat sibuk. Ke hulu-ke hilir aku dibuatnya. Macam-macam benda nak kena settle. Hal kerja. Hal peribadi...eh?? Huhu >_< Tapi, nak juga tempek 1 entri untuk hari ni, sementara masih ada kesempatan ni. Kang makin sibuk, langsung tak boleh nak buat apa.

Tadi, kakak kat ofis bagi sesuatu untuk aku. Best gile dapat benda ni. Nak beli...tak jumpa yg berkenan. Nak buat sendiri...takde material plak. Akhirnya, dia yg tolong buatkan untuk aku. Siap boleh request lagi nak kaler macam mana. Tapi, design tu dia buat sendiri la. Kang aku request design macam-macam kang, susah plak dia nak buat. Ni pun dah besar rahmat la dia sudi buatkan.




Taraaaa...!! Inilah dia yg aku maksudkan. bantal ni aku nak buat support pinggang kat ofis. Al-maklum la...usia makin meningkat, pinggang ni selalu plak rasa sakit. Mekasih kak Ila (",)


p/s : gigih dia jahit bunga atas bantal ni...ngee




~ Dylla Abas ~

6 comments:

3no gr33ny said...

hamba juga ada satu =)

PCL said...

cantik..!

MizzTina said...

cute sgt...

maszull said...

assalamualaikum dylla...cantiknya...:)

Anonymous said...

wah cantiknyer... suka!

Yaya Mohd said...

cntiknyerr...jeless ;p