Pages

Thursday 7 March 2013

Biografi Agung Rasulullah S.A.W, Buku Motivasi & Thriller Novel

Assalammualaikum W.B.T

Seharian di rumah tak membawa apa-apa makna pun. Satu apa pun aku tak buat melainkan solat dan makan. Makan tak tinggal tu..huhu ^_^ Hari ni cuaca sangat-sangat panas! Tapi, masa aku tulis entri ni, hujan turun dengan selebat-lebatnya. Alhamdulillah. Walaupun masih terasa bahang, tapi nanti mesti keadaan jadi sejuk sikit...harap-harapnya.




Hujung minggu yg baru lepas ni, aku sempat ke Big Bad Wolf dan membeli 3 buah novel berbahasa Inggeris untuk menambah lagi koleksi novel-novel yg sedia ada. Petang tadi, masa aku kemas balik rak buku aku tu, baru aku perasaan yg novel melayu aku ada 2 buah je! Amboi Dylla, kemain kau layan novel English je kan. Hik hik hik (",) Hmm, novel melayu selalunya aku pinjam kat Library je ** untung la kerja kat universiti yg ada library kan ** Sebab utama aku tak nak beli novel melayu sebab jalan cerita dia hampir sama. Dah boleh agak ending dia macam mana. Novel melayu kalau ada yg thriller mesti aku beli. Tapi, tak pernah jumpa lagi.




Okay. Back to the topic. Baru-baru ni aku sempat membeli sebuah biografi yg aku sangat idam-idamkan berbulan-bulan dulu. Biografi Agung Rasulullah S.A.W. Alhamdulillah. Tercapai juga hasrat aku nak memilikinya. Dan aku sangat berterima-kasih pada my lil bro, Ezwan, yg sudi menyumbang baucer buku 1M dia tu. Sangat bermanfaat okay! Mekasih dik Wan :)




Jadi, dah bertambah lagi bahan bacaan kat bilik aku ni. Now dah pening...tak tahu nak baca yg mana dulu. Dalam hati tu sangat bersemangat nak baca biografi tu dulu. Tapi, aku dah start baca salah satu thriller novel yg aku beli baru-baru ni. Hmm, tinggalkan dulu dan sambung kemudian...?? Boleh je kan..huhu >_<

Jadi, mungkin aku akan slow sikit BW di malam hari sebab nak "menghanyutkan" diri dengan bahan bacaan yg ada ni. Bahagianya hidup dengan buku-buku yg ada di sekeliling...hahahaha.


p/s : 2-3 hari ni badan rasa tak sihat rupa-rupanya aku dah terkena jangkitan kuman =(





~ Dylla Abas ~