Pages

Monday 20 May 2013

Mimpi Pocong

Assalammualaikum W.B.T

Selamat pagi Isnin. Pagi lagi ni..sempat la nak bersarapan lagi bagi yg belum bersarapan. Hari ni birthday housemate aku. Tapi, hari Jumaat yg lepas aku dah siapkan birthday card dia. Dah letak kat meja ofis dia pun. So, pagi-pagi tadi masa dia sampai ofis, mungkin dia surprise kot. Terhharu sekali. hehehe...hmm..ntah la...tak sempat jumpa dia lagi kat ofis hari ni.

Okay. Cukup cerita pasal tu. Sebenarnya nak cerita pasal mimpi semalam. Tak tahu la apa asal-usulnya mimpi tu, tapi sebelum aku tersedar dari lena tu, memang aku bermimpikan pocong! Adoiiii la...dalam banyak-banyak perkara, kenapa pocong juga yg muncul dalam mimpi aku...?? Banyak pula tu!! Aku rasa lebih dari 5 pocong. Dan yg kelakarnya, salah satu daripada pocong tu, aku boleh buat main pula. Boleh main angkat-angkat. Adoiii..pelik sungguh mimpi!

Tapi, pocong dalam mimpi aku tu nampak menggerunkan juga. Dah la kain kapannya berdarah-darah. Haish..seram dalam kelakar. Bangun tidur nak masuk toilet pagi tadi pun, dok tengok kiri-kanan. Mana la tahu kot-kot muncul pula pocong tu kan. Hahahaha...karut sungguh la Dylla (>_<)


p/s : okay...nak sambung buat kerja..sang auditor ni dok lalu-lalang belakang aku..rimas!!



~ Dylla Abas ~

1 comment:

Anonymous said...

istigfar byk2 yer