Pages

Friday 3 May 2013

Entri Ke-730 Yg Istimewa

Assalammualaikum W.B.T

Istimewa..? Hee...takde la istimewa sangat. Cuma nak berkongsi dengan kawan-kawan semua. Sebelum ni kan aku dok sibuk dengan "projek" aku tu. Dan kesibukan itu menyebabkan aku tak dapat nak update blog selalu ** alasan klise ** Jadi, sempena hari Jumaat yg mulia ni..aku rasa aku nak buat promosi sikit la. 


Bismillahirrahmanirrahim


The Great Little Summer Crafts. My 1st blgoshop ever. Asalnya, produk yg ada dalam blogshop ni aku buat untuk diri sendiri je. Lepas tu, bila kawan-kawan ramai yg berminat dan tempah benda-benda tu, aku rasa teruja la juga. Disebabkan sambutan yg agak hangat ** alhamdulillah...hee (^_^) ** jadi aku terasa nak buat blogshop ni. Walaupun secara kecil-kecilan, tak salah kot kalau aku mencuba. Memeriahkan lagi industri online shopping portal yg sedia ada kan.

Jadi, kawan-kawan semua, jemputlah singgah ke blogshop aku tu ye. Produk tu akan di update dari hari ke sehari la. Sesiapa yg berminat nak tempah apa-apa, boleh terus contact aku je ** by email or phone ** In shaa Allah, aku akan sediakan service yg terbaik untuk korang semua (",)


p/s : jenuh nak fikir nama untuk blogshop ni...nama itu yg terlintas (>_<)




~ Dylla Abas ~

6 comments:

dhiera zainudin said...

ok. jpg singgah!

Anonymous said...

moga terus maju jaya yer

penyuluh perikanan said...

Okey friend, info menarik yang aku suka, dan saya setuju.
Terima kasih sudah berbagi

nuyui a.k.a miss YUI said...

nak p terjah..

Kakzakie Purvit said...

Satu langkah menuju ke depan yg lebih baik Dylla. Syabas dan tahniah dari kakak.

Siti Asiah said...

Wah, arap kejayaan milik Dylla yea...;)