Pages

Friday 26 April 2013

Jom WeChat!

Assalammualaikum W.B.T

Akhirnya, aku download juga WeChat ni. Ada 3 sebab kenapa aku download. 1-Abang dan adik aku dah bising-bising suruh download. 2-Nak try applikasi ni...best sangat ke bagai dikata...?? 3-Nokia OviStore kat handphone ni baru je pulih, jadi apa lagi...download selagi boleh! Huhu (>_<)




Apa yg istimewanya aplikasi WeChat ni...?? Bak kata housemate aku, "macam walkie-talkie je.." Hee...agak setuju la. Sebab voice chat tu pendek-pendek je. Tapi, aku tak pernah cuba lagi buat voice chat yg panjang berjela. Jadi, tak tahu sejauh mana kemampuannya. Disebabkan baru hari ni aplikasi ni wujud dalam handphone aku, jadi banyak benda yg aku kena explore. Apa yg dikatakan MOMENTS. Apa yg dikatakan VOICE CHAT. Semua tu nak kena kaji...kemain!! 

Mungkin aku agak ketinggalan la. Tapi, better late than never, kan...? Hehehe (^_^) Apapun, kesan buruk bila dah ada macam-macam aplikasi ni, bateri handphone cepat sangat low. Asyik nak kena charge je. Payah juga kan. Hmm, konon nak up-to-date sangat la. Rasakan kau Dylla!


p/s : jom WeChat!!



~ Dylla Abas ~

4 comments:

dhiera zainudin said...

i love we chat! babai wasap!

Pengobatan Nyeri Sendi said...

We Chat juga terkenal toh di malaysia, hehheee

Dylla Abas said...

@dhiera : senang kan guna WeChat ni..tak payah nak taip msg lg..ckp je :)

Dylla Abas said...

@Pengobatan Nyeri Sendi : recently (",)