Pages

Monday 31 December 2012

Selamat Tinggal Segala Kenangan

Assalammualaikum W.B.T

Tinggal beberapa jam saja lagi kita semua akan meninggalkan tahun 2012 yg telah mencatat pelbagai kenangan, pahit dan manis, suka dan duka, gelak dan tawa. Dan ini merupakan entri terakhir aku untuk tahun 2012 ni. Sedih pula rasanya bila menulis perkataan "terakhir" tu. Rasa sebak semacam. In shaa Allah, aku akan terus menulis dan menulis, selagi aku terdaya.

Bila aku BW blog aku sendiri, rasa nak gelak sorang-sorang pun ada. Macam-macam entri aku buat ye. Banyaknya entri syok sendiri la...hahaha. tak kisah. Kalau takde orang nak baca pun, at least satu hari nanti kalau aku tergerak hati nak tengok balik, aku baca sendiri jelah.

Sampai ofis pagi tadi, ada juga la beberapa orang teman yg bertanyakan tentang sambutan tahun baru. Aku..?? Kat rumah je. Tak pernah lagi sambut tahun baru kat luar. Aku rasa last aku keluar tengok bunga api kat Putrajaya tu, masa sambutan Hari Kemerdekaan tahun 2005. Lama sungguh! Lepas tu takde dah. Bukan tak nak keluar. tapi, mood nak keluar tu selalu takde. Tak larat dah nak bersesak-sesak dengan orang ramai. Zaman muda-muda dulu boleh la nak bersesak. Dah tua-tua macam ni, takde daya dah rasanya >_<

Apapun, aku nak mengambil kesempatan kat sini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 buat semua kawan-kawan yg setia mengunjungi blog buruk ni. Tanpa korang, sepi la dunia blog aku. Chewahhh!



p/s : azam tahun baru korang apa..??




~ Dylla Abas ~

2 comments:

3no gr33ny said...

azam tahun baru masih sama..sedang cuba melupakan kenangan

Unknown said...

selamat tahun baru 2013 dylla....