Pages

Thursday 13 December 2012

Terima Kasih Mama Qhayra

Assalammualaikum W.B.T
Entri ni dah simpan kat draft-box tu hampir seminggu. Dan hari ni baru ada kesempatan nak publish. Hari tu kemain semangat nak update dan publish. Tapi tak sempat berikutan beberapa kejadian yg menyebabkan aku tak dapat menatap blog buruk ni lama-lama macam selalu. Aku agak tak berapa suka nak publish entri yg ditulis dengan tergesa-gesa. Nanti mesti banyak kesalahan tatabahasa dan ejaan. Tudiaaa..kemain bagi alasan..huhu >_<
Okay la...apapun aku nak ucapkan jutaan terima kasih buat Mama Qhayra di atas pemberian istimewa yg berupa keychain tanda persahabatan kitaorang di alam maya ni. Terharu sebenarnya. Masa mula-mula Mama Qhayra minta alamat tu, aku macam bagi je..lepas tu tertanya-tanya sendiri, "kenapa ek?" Minggu lepas, bila hadiah comel ni sampai kat tangan aku, baru perasaan tertanya-tanya tu akhirnya terjawab jua. Serius terharu. Thanks ye Mama Qhayra. Moga persahabatan ni akan kekal selamanya...insyaa Allah.

p/s : pernah terdetik nak buat macam ni juga..tapi belum ada kesempatan lagi..sabar ye kawan2 semua >_<

~ Dylla Abas ~

5 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ramai yg dpt keychain ni..tahniah dylla murah rezeki :-)

3no gr33ny said...

hamba dapat kad dari sahabat juga terharu =)

maszull said...

assalamualaikum dylla...tahniah2 dpt hadiah dr teman blogger...;)

Deq's Qienz said...

ehh sy dah kasi ka??ingatkan belum kasi lg..tadi saya ada pos pulak la ingat xdapat lag.huhuu..

Deq's Qienz said...

ehh lupa pulakk..kasehmu ku trima ya..hihii