Pages

Monday 17 December 2012

Trick Art Museum I-City...Awesome!!

Assalammualaikum W.B.T

Baru-baru ni aku ada terbaca tentang Trick Art Museum di I-City Shah Alam kat blog Cik Rongoks Ika yg amat menarik hati tu. Disebabkan rasa teruja gile nak tengok sendiri kekreatifan Trick Art Museum tu, jadi aku dan beberapa orang teman sekerja telah merancang untuk ke sana. Dan akhirnya, pada hari Sabtu yg lepas (15 Disember 2012) kami telah menyaksikan sendiri Trick Art Museum tu. Memang awesome!!

Tapi, perjalanan ke I-City tu bukanlah semudah yg dirancang. Kami bertolak pukul 8.30 malam dari Wangsa Maju. Dan tiba di sana hampir jam 11.00 malam!! Semuanya gara-gara jalan jammed yg disebabkan oleh konsert apa ntah kat I-City malam tu. Akhirnya, kami park kereta kat deretan kedai yg berhampiran dan berjalan kaki je masuk ke dalam. Tak la jauh sangat. Lagipun, jalan kaki beramai-ramai. Rasa enjoy je. Tempat pertama yg ditujui haruslah Trick Art Museum tu. Memang itu pun tujuan nak ke sana, selain daripada sesi photoshoot di kawasan sekitar I-City tulah.

Tiket untuk masuk ke dalam Trick Art Museum tu hanyalah RM 5 sahaja. Murah, kan..? Oh, ye...sebelum masuk ke dalam muzium tu, kami sempat berhibur dengan persembahan Ainan Tasneem dengan lagu popularnya, Aku Suka Dia.

Okay...aku pun malas nak tulis panjang-panjang. Lets enjoy the picture!!



























































p/s : siapa yg belum pergi...boleh la pergi nanti...mesti korang pun enjoy juga >_<



~ Dylla Abas ~

4 comments:

Unknown said...

Terbaiklah..kena pergi ni.hehehe

MizzTina said...

naissssssss....

Anonymous said...

bes..bes..enjoy tgk gmbr korang.. ;D

Deq's Qienz said...

bestnyaa..nmpk real saja.