Pages

Thursday 19 April 2012

K-Pop Punya Hal

Assalammualaikum W.B.T

Alhamdulillah...pagi ni turun hujan rahmat. Sejuk je cuaca. Nasib baik la pagi tadi tak liat sangat nak bangun..hehe (",)

Aku tak pasti la tajuk entri ni sesuai ke tak. Sebab yg sebenarnya aku bukan nak cerita tentang artis-artis pop dari Korea, mahupun drama-drama jiwang karat Korea tu. Lately, aku suka sangat nak bershopping baju yg ala-ala orang Korea pakai. Hahaha...gila betul!!

Sebenarnya aku pun tak tahu yg baju tu ala-ala Korean dress-up. Aku beli sebab nampak cantik. Plus, baju tu labuh. Hmm...kalau nak dihitung, dah lebih 10 pasang kot baju yg design macam tu dalam wardrobe aku. Kawan-kawan aku la yg cakap..."wahhh...K-Pop..!!" Alahai...K-Pop la sangat. Satu-satunya kumpulan pop Korea yg aku tahu pun Super Junior. Tu pun tahu satu lagu je. Memang tak ambil peduli langsung sebenarnya hal K-Pop ni.

By the way...aku memang suka baju ni. Dah nak jadi ala-ala Korean kan...memang sengaja la aku pakai dengan boot. Hahahaha...gila glamer betul dressing macam ni (",)



p/ s: aku tak pernah perasan pun orang Korea dress-up macam ni....




7 comments:

Unknown said...

amboi bkn main bergaya lg.. Queen dlm opis pakai selipar jepun aje.. hehehe kalau pakai kasut boot mcm ni rasanya sakit kaki kot sbb keja Queen berjalan je.. turun naik tangga.. kuaar masuk warehouse.. hehehehe

Nilam suhana said...

wow!!! bergaya nya walaupon di ofis... bagus2 baru nampak profesional.. bekarisma gitu... saya pon x ambil tahu sangat tentang k-pop ni... mungkin kebetulan..kan?

Farahin Ahmad said...

waaaa korea nyeeee

Kancil 8349 said...

mak ai....terpegun melihat...hehehehe...dress tu ndak kisah...yang penting kerja yang baik

Kazman / Sue said...

wah... cantikkk... warna tu yg jadi match...

3no gr33ny said...

huhu..hamba kurang la berani mahu pakai sebegini..huhu

Eera Shera said...

cantiknye baju tu!! boot tu pn sma. bila la sy nk pki baju2 pompoan cmni haha