Pages

Thursday 5 April 2012

Audit Oh Audit..!!

Assalammualaikum W.B.T

Selamat pagi semua. Lama rasanya tak update blog, apatah lagi melakukan aktivit kegemaran...BW!! Ni semua audit punya pasal. Banyak benar perkara yg nak dibuat.

Semalam, selesai je auditor tu mengaudit kami, aku rasa macam nak pergi makan besar...hahaha (",) Padahal, takde la stress sangat audit ni. Cuma, part aku macam banyak kena audit. Tu yg kalut sikit tu. Sekali dapat 1 NCR daa. Adoi la..kecewa sungguh!!

Tapi, bos menerima NCR tu dengan tangan terbuka, walaupun muka aku dah bertukar rupa dah waktu tu. Bos relax je. Siap cakap kat auditor tu, "memang patut kena NCR ni...boleh la saya highlight kat next UPC meeting nanti.." Amboi, bos..!!! Memang patut kena ek. Nasib baik la bos cakap kat aku, benda tu bukan salah aku pun. Dia yg terlepas pandang. Erkk..alahai, terharunya bos tak salahkan aku..hoho :p

So, dah selesai audit...harap-harap lepas ni aku boleh kembali berBlogging seperti dulu.




p/s : It's BW time...!!!!







25 comments:

Kazman / Sue said...

kalau bab audit ni memang pening kepala.... boleh hilang selera makan..

tapi bos tu memang gentle laa... bos yang baik adalah bos yang membackup anak buahnya...dan memajukan department yang dia handle...

Unknown said...

dah selesaike? syoknyer.. Queen gak yg sedang berhempas pulas ni.. audit ni mmg memeningkan.. kejap2 meeting.. kejap2 ada je yg x kena, kejap2 internal audit.. arghhh tensen2.. kihkihkih..

tp mmg bagus la boss dylla ni. kalau boss Queen rasanya confirm dah kena hentam kot.. adessss

MizzTina said...

dh lega la tu eh..

maszull said...

assalamualaikum Mia...dah lega ye n moga sentiasa berblogging...:)

IntaNBerliaN said...

bestkan bila dah hbs audit.. lega..hihii

Hirdayu Rahmat said...

kak dyla, maya langsung tatau audit tu ape.... tapi bila lecturers kena audit, meemang dorang bizi lah kak...

bizi ape pon tak tahu...


lama jugak tak datang blog akak ni ^^
*rindu* hahahahah

3no gr33ny said...

mmg musim audit la agaknye ni ek..huhu..bersabarlah wahai sahabat =)

Zana Adieyza said...

zana pun dah lama x bw... rindu sgt2!! zana pun bz, tu yg kurang aktif blogging...

kulit manggis said...

kenapa manggil nama saya ...hehee

darah tinggi said...

semangat.....hehe

Nilam suhana said...

hukhukhuk... hurm... mesti seronokkan bila dapat majikan yang macam tu... x ada la stress sangat...

Hanie Dew said...

aku benci musim audit.pening kapra nak menjawab soalan pandai dan kurang pandai dr auditor. haih..nasib dah lepas..kuikuikui..

ko pun dah bebas la ni..hihihi

Dylla Abas said...

@Kazman / Sue : bos sy memang best..ever!! hehe :)

Dylla Abas said...

@QueeN TerataI : hehehe...syukur dpt bos yg sgt sporting (",)

Dylla Abas said...

@mizzkechique : sgt lega :)

Dylla Abas said...

@maszull : insyaAllah mama...nak mula blogging balik ni pula tiba-tiba idea takde..hehehe

Dylla Abas said...

@Maya Lisa : hahaha...tggu smpi maya dah kerja nnt..maya faham la apa ertinya penangan audit tu :p

Dylla Abas said...

@3no gr33ny : alhamdulillah..dah selesai pun..lega :)

Dylla Abas said...

@Zana Adieyza : kan..ada masa busy..nak BW pun x sempat..tapi kalau ada masa tu, boleh la update 2-3 entri kan :)

Dylla Abas said...

@kulit manggis : err..panggil nama awak..??

Dylla Abas said...

@darah tinggi : hehe (",)

Dylla Abas said...

@darah tinggi : hehe (",)

Dylla Abas said...

@PeRmAtA bIrU : alhamdulillah dik, bersyukur sgt dpt bos mcm ni...sgt sporting n understanding :)

Dylla Abas said...

@Hanie Dew : dpt soalan yg kurang pandai yg buat rasa nak gigit meja tu..hahaha

alhamdulillah..aku dh bebas ni..lega gila rasa :)

Dylla Abas said...

@Hanie Dew : dpt soalan yg kurang pandai yg buat rasa nak gigit meja tu..hahaha

alhamdulillah..aku dh bebas ni..lega gila rasa :)