Pages

Wednesday 24 July 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 13

 

Makin hari makin kurang menu buka puasa aku
Tak tahu la sama ada selera makan yg makin berkurangan
Atau sebab memang nak berjimat sangat..hoho >_<
Apapun, alhamdulillah sebab masih ada rezeki yg halal untuk aku berbuka puasa
Puasa ke-13 hari tu, menu buka puasa 2 keping roti boom
** dan sepotong ayam panggang yg housemate beli **
Aduhaiiii...makin menipis la aku nampaknya
Konon raya nak cover balik la makan banyak-banyak
Tapi, mampu sangat la nak makan banyak kan

Bila fikirkan yg duit memang tak berapa nak susut dengan cara pemakanan yg begini
Aku rasa seronok la pula...ada extra cash...ada extra shopping!!
Hahahaha
Tak la...aku bukannya kaki shopping sangat pun
Menyimpan kan lagi bagus..untuk masa depan yg gemilang, cemerlang dan terbilang

p/s : kemeriahan Jalan TAR semakin menggamit!



~ Dylla Abas ~
 

No comments: