Pages

Tuesday 23 July 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 12

 

Seharian terperuk di rumah di puasa ke-12
Dari awal pagi bermula pukul 7...maka bermula la projek aku
Projek la sangat..!!
Kebetulan kawan ofis aku tempah jubah untuk anak kawan dia
Aku pun buat la...boleh asah bakat
Tak pernah aku menjahit jubah apatah lagi untuk budak-budak
Dan alhamdulillah...projek bermula seawal 7 pagi tu boleh aku siapkan sebelum Zuhur
Terkejut juga dengan kepantasan mesin jahit aku tu
Kagum...kagum...
Apapun, hopefully budak kecik tu suka la dengan jubah yg aku jahit tu
Tak dapat nak share gambar sebab jubah tu dah bertukar tangan
Dan boleh pula aku terlupa nak snap gambar jubah tu...haish!
** sambil tepuk dahi sendiri **

p/s : lepas ni projek baju raya aku pula (>_<)



~ Dylla Abas ~

No comments: