Pages

Monday 26 November 2012

Hari-hari Yg Berlalu

Assalammualaikum W.B.T
 
Tak sanggup rasanya nak mengabaikan blog ni lama sangat. Cukup la seminggu dua takde entri baru. Cukup la seminggu dua aku buat-buat tak tahu dengan icon "Create New Post". Rujuk balik la kita ye!! Huhu...oh, sebelum tu...selamat pagi semua >_<
 
Dah banyak hari membiarkan blog tanpa sebarang entri, kini aku kembali dengan pelbagai cerita. Okay, itu satu penipuan. Takde la pelbagai cerita. Tapi, aku akan cuba untuk kembali meng"update" blog macam dulu. Cerita karut ke, cerita tragis ke, cerita bahagia ke...semua aku akan update. Haaa...tudiaaa!! Semangat sangat.
 
Apapun, serius rasa rindu nak berkongsi certa dengan korang semua. Hari-hari yg dah berlalu ni banyak meninggalkan pelbagai cerita, suka dan duka. Sangat mematangkan diri dan fikiran aku. Huh, selama ni kau belum cukup matang ke, Dylla...?? Hee..matang juga. Cuma, jadi lebih matang la lepas dah melalui fasa-fasa kehidupan yg pelbagai corak ni.
 
 

 
 
p/s : bahagianya rasa kalau hati setenang suasana kat atas ni kan (",)
 



~ Dylla Abas ~ 

3 comments:

Unknown said...

biasalah tu dylla... dalam kehidupan seharian kita ni mmg akan ada suka duka dan pelbagai lg la... ;)

shedameor said...

kalau takde masalah, bukan hidup namanya. cool and smile :)

IntaNBerliaN said...

a'aa sebenarnya pengalaman tu mematangkan diri kita kan