Pages

Tuesday 20 March 2012

Saya Dapat Newsletter

Dah hampir 5 bulan aku tinggalkan company lama - Mudajaya Corp. Bhd. Banyak kenangan selama hampir 3 tahun aku bekerja di sana. Sehingga sekarang aku masih merindui saat-saat manis bersama kawan-kawan di sana.

Semalam, aku dapat Mudajaya punya newsletter. Speechless. Rasa terharu sebab masih diingati sebagai bekas pekerja. Dan memang la ada beberapa keping gambar yg memuatkan muka aku di dalamnya. Adesss....rasa nak minta kerja balik kat tempat lama tu...ngee :p







p/s : yg dalam bulatan merah semua aku..amboi, gila bergambar sangat aku ni tau! hehehe...bos, thank you for sending this newsletter to me. Really appreciate it (",)

4 comments:

Zul fattah said...

untung ler.. haha.. ok ape? tempat baru skrang pun ok ape?

Hanie Dew said...

ft dlm compny newsletter .wahhh...mestila terharu kann..

untunglaaaa..

Unknown said...

salam dylla.. rindu bangat sama kamu! hehehe... agaknya boss tu saje je kot anta newsletter tu.. nak suh dylla keja balik kat sana.. hehehe

3no gr33ny said...

mana best tempat lama ke tempat baru??