Pages

Tuesday 28 February 2012

Gila Download

Asslammualaikum W.B.T

Alhamdulillah. Dah kenyang perut aku. Walaupun hari ni lunch ni dengan roti sosej je ** padahal pagi dah melantak nasi goreng + telur mata ** tapi, kekenyangan tu buat aku rasa agak mengantuk juga la.

Hari ni sepatutnya kerja aku banyak. Tapi, disebabkan oleh faktor matematik yg terpaksa diambil kira, jadi kerja aku terbengkalai buat seketika. Yelah, dalam sistem yg kami guna ni, mana la ada faktor matematik sangat melainkan auto sum tu je (",)

Disebabkan bosan ni dah berada di tahap merbahaya, jadi aku cuba la mencari aktiviti yg agak-agak kalau bos nampak pun dia akan rasa macam aku tengah buat kerja la. Cover line kena cemerlang, beb! Hahahaha...

Malam tadi, housemate aku perdengarkan beberapa lagu lama nyanyian kumpulan Slam. Dah la aku terjiwang sorang-sorang. Sedap siot layan lagu Slam ni..huhu :p So, hari ni dengan kadar kelajuan yg melebihi kelajuan biasa, aku pun segera la mencari dan mencari lagu-lagu nyanyian kumpulan Slam lalu dengan rakusnya terus men'download' dengan jayanya. Banyak ni wehhh!!

Google

p/s : sesekali layan rock kapak ni...terhibur juga kan (",)

5 comments:

MizzTina said...

kemain lg..

IntaNBerliaN said...

dulu akak bkn main minat lagu kumpulan slam ni..hihi

3no gr33ny said...

mmg boring tahao apadah tu ek tuan hamba..huhu

Jue said...

nak act bz lg susah dr time ade keja kan! hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

sy pun suke lagu slam...bestkan...tetibe teringat kisah lama klu dgr lagu dorg...

=)